Moda Tasarımcısının İş Kurma Rehberi

Bu kitabı alalı herhalde 1,5 seneden fazla olmuştur, hala hakkını vererek okuyamadım.



İlk görüldüğünde "Aha nasıl kuracağımı bilemediğim için iş kuramıyordum artık kurabilirim" duygusu yaratan. Ancak kitabın içinde dolaştıkça "Ne kadar ayrıntı varmış, hiiiçç uğraşamam valla" dedirten gerçekçi kitap! olarak tanımlayabilirim.



Kendi tanımlamaları ile; Gen Art eğitim ve danışmanlık firmasının moda bölümü direktörü sıfatıyla, onlarca yeni moda tasarımcısına iş kurma ve geliştirme süreçlerinde danışmanlık yapan Mary Gehlhar, kitabında on yılların deneyiminden süzdüğü bilgilerle, kumaş üreticileriyle ilişkiye geçmekten üretime ve basın tanıtımına kadar bir moda tasarımcısının karşı karşıya kalacağı her tür sorunu ve sektörde tutunacak güçlü bir firma yaratmak için atılması gereken adımları tek tek ele alıyor.Moda endüstrisine ilişkin pratik ipuçlarını ve iş stratejilerini, Donna Karan, Tommy Hilfiger, Cynthia Rowley, Diane von Furstenberg, Richard Tyler, Julie Gilhart, Michael Fink gibi guruların ve sektörde başarıyı yakalayan yeni girişimcilerin tavsiyeleriyle birleştiriyor.


Bu arada İstanbul'da gezmekten bloga alaka gösteremezsem diye bu yazıyı önceden yazıyorum ve tarihini kuruyorum. Eğer bir aksilik olmazsa cuma günü yayınlanması gerekiyor. Zaten şu an bunları okuyorsanız doğru yapmışım demektir.

Doorstepping

4 yorum:

Adsız dedi ki...

mümkünse bu kitabı ben alabilir miyim?isterseniz satın isterseniz kiraya verin.bir türlü bulamıyorum ...bana cevap verirseniz çok sevinirim gulelife@hotmail.com

Doorstepping dedi ki...

Mail attım.

Adsız dedi ki...

merhaba...bu kitabı aramadığım yer kalmadı...bir türlü bulamıyorum...eğer düşünürseniz satın almak isterim ya da yukarıdaki arkadaşımın dediği gibi 1 günlüğüne de olsa kiralarsanız çok sevinirim... eğer hala sizdeyse lütfen cevap yazın... nihatgulsuyu@msn.com

Nihat dedi ki...

merhaba...bu kitabı aramadığım yer kalmadı...bir türlü bulamıyorum...eğer düşünürseniz satın almak isterim ya da yukarıdaki arkadaşımın dediği gibi 1 günlüğüne de olsa kiralarsanız çok sevinirim... eğer hala sizdeyse lütfen cevap yazın... nihatgulsuyu@msn.com

Instagram