Eski Dostlar


Cumartesi günü Güzel Sanatlar Lisesi'nde beraber okuduğum dostum diyebileceğim arkadaşım B. ile buluştum. Bir kaç senedir işten güçten görüşemiyorduk ama sanki daha dün ayrılmışız gibi kaldığımız yerden devam ettik. Çok çok mutlu oldum.
Gerçekten eski dostlar bir başka oluyor. Yenilerle en ufak bir problemde aranızda bir buzlanma oluyor. Tamam yine görüşüyorsun ama o buzlanma aklından hiç çıkmıyor.
Ama eski dostlarınla(dediğim ilk, orta, lise arkadaşlarınla) birbirinize küfür:) de etseniz kimse alınmıyor. Biliyorsun ki herkes iyi niyetli, o senin dostun, kötü günün de yanında olur!
Eskiden daha mı saf severdik, daha mı hoş görülüydük, bilmiyorum???
Galiba beraber büyüdüğümüz için birbirimize benzedik. Aynı şeylerden hoşlandık, aynı şeylerden nefret ettik... Zevklerimiz, beğenilerimiz birbirimize benzedi! Aynı tür espiriler yaptık, aynı şeylere güldük...
Üniversite arkadaşlığı dahil artık eskiler gibi olmuyor... Eskilerin kıymetini bilmeli, onlar kardeş gibi!
Neyse,
Gömlek - H&M (BosPa)
Çanta - Almanya'dan almıştım.
Saat -Casio
Tayt - Berk
Çizme - Japonya'dan almıştım
Atımı da kasabanın girişine bağladım :)))

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram