Fularlarlarlar!


Japonya'dan aldıklarımı yavaş yavaş seriyorum. Fularları yine indirimden buldum, YSL, Givenchy, Burberry,Cacharel ama çok uyguna aldım ;)
(Japonlar'ın marka hastalığı sağolsun herşeyden bol bol var)

İşe giderken kıyafet bulamıyor musun? Geçir bi pantalon, etek, üstüne de beyaz bir bluz! At boynuna fularını, alsana şık bir kıyafet!
Bunlar da Burberry'nin küçük havluları. Japonya sıcak ve çok nemli bir memleket olduğu için onlarda böyle bir küçük havlu alışkanlığı var. Mutlaka herkesin çantasında bir tane bulunuyor.

Ben ne mi yapıcam? İzmir'de az sıcak sayılmaz ama çantamda taşıyıp taşımayacağımdan emin değilim. Muhtemelen el havlusu yaparım. :P
Bu arada indirim dönemine denk geldiğimiz için herbirini aşağı yukarı 20TL civarına aldım. :))

Doorstepping

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Aah Japonya benim de en çok görmek istediğim ülkelerden, gidince heralde deliririm diye düşünüyorum :))

Fashioncholic Girl dedi ki...

cadı'ya katılıyorum // 20 liraya givenchy yada ysl hayal gibi :D

Doorstepping dedi ki...

Haberlerde Japonların marka çılgınlığını gösterirler ya zaman zaman. Mağazaların önünde kuyruklar falan...Bunları almak için tam onların ortasına düştüm. Onlar için sakız parası tabi!

Instagram