Francfranc

Bu marka, Japonya'da keşfettiğim, isim itibari ile bir Avrupa markası sandığım, internet araştırması sonucunda Japon markası olduğunu öğrenip şaşırdığım bir marka. (İstersem cümle içinde 4 defa marka diyebiliyorum)

Aslında mağazadaki cins cins icatlardan, ihtiyacım olduğunu bilmeden görünce aaaa... evet dediğim aletlerden anlamalıydım :)

Japonya'nın hemen hemen tüm bölgelerinde var bunun dışında Çin, Taiwan gibi uzakdoğu ülkelerinde de var. Ancak maalesef bu taraflar da yok.

Mobilyadan spor aletlerine, güzellik ürünlerinden, kırtasiye malzemelerine, elektronik ürünlerden mutfak malzemelerine kadar pek çok ürün yelpazesi var. Ve hepsinin tasarımı çok hoş ve Japonya koşullarına göre de fiyatları oldukça uygun!

Resimde gördüğünüz pembeler masaj aletleri.
Sağdaki ince uzun yanaklar için; sapından tutup çenenizden yanaklarınıza doğru itip geri çekerek bu bölgeye masaj yapıyorsunuz.
Soldaki boyun için. Aynı mantıkla çalışıyor. Boynunuzun önünden arkaya doğru masaj yapıyorsunuz.
Üstteki ise baş için. Banyoda şampuanı kullanırken bunun ile başınıza masaj yapıyorsunuz.

Bayılıyorum böyle cinsliklere!

Doorstepping

2 yorum:

yasemin dedi ki...

İlginç bir markaymış hakkaten:)
Bu arada fotolarımı gün ışığında çekiyorum, extra bir alet kullanmıyorum, hatta bazılarını da gece odamdaki lambayla çekiyorum. Fazla pozlamak yeterli.
bye bye

Doorstepping dedi ki...

Anladığım kadarıyla biraz daha çalışmam gerekecek:)
Teşekkürler!

Instagram