Seramik Atölyesi

Üniversite'den ilk mezun olduğum yıl, 
iş arama sürecinde Karşıyaka'da 
bir seramik kursuna başlamıştım. 
Bu bir aylık birebir bir dersti. 
Sonuncunda bir kaç teknik öğrenip, 
kırmızı çamurdan bir kaç vazo ile 
ayı tamamlamıştım.



Halbuki hayalimde hep 
beyaz seramikten aksesuarlar 
yapmak vardı ama olmadı.



Şimdi üstünden yıllar yıllar geçtikten sonra
(kaç yıl olduğunu söylemek istemiyorum)
15 yıl (ay söylemişim)
ofisimin olduğu yerde ( Originn)
tam istediğim gibi bir seramik kursu başladı.


Tabi bu arada ben çocuklandım,
o okullandı...gibi değişiklikler oldu.
"Kayıt olayım mı, zamanım var mı?" derken
kayıtlar doldu.(böhü ve ühü)
Üzüntüm çok uzun sürmedi,
çok talep olunca Cuma gününe bir yenisi açıldı.
Ve bu hafta en sevdiğim şeylerden 
biri ile uğraşmaya başladım.




Geçtiğimiz kış boyunca Yeşilova Höyüğü'nün
sosyal medyasını yürüttüğüm için
oradan da Aslıhan Erdur hocamı tanıyordum,
derslerine girip çıkmıştım ama
bu yola 3 ay boyunca baş koymak başka bir şey.




Artık çok mutluyum.
Hatta teknikleri öğrenirken bu hafta 
Minik bir fincan ve tealightlık(?!) bile yaptım☺️

Gelişmeleri aktaracağım :)

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram