Organize İşler

Ben düzenli oldum mu, hayatım da düzene giriyor.

Ipin ucunu kaçırırsam ise

tekrar yakalamak için içimden çaba göstermek bile gelmiyor..

Anlayacağınız çok tehlikeli bir sınırdayım :)))

Olabildiğince düzenli olmak için bulduğum yöntemlerden biri

Bunu gibi "organizer"lar.

Bu yeşil büyük olanı, 4sene önce Ebay'den almıştım.

Aldığımdan beri tepe tepe kullanıyorum.

Amacım Ipadimin sığacağı,

kitap, not defteri, kalemleri bir arada taşıyabileceğim

ve her çantaya kolayca hepsini aktarabileceğim

bir organizerdı, hala keyifle kullanıyorum.

Yaklaşık bir karşılık pembe organizerı ise

Ebay'den yeni aldım.

Küçük bir çanta ile çıktığımda bile yanımdan ayrıramadığım

ajanda, kalem, memory stick, ıvır zıvırlar için 10numara oldu.

Ayrıca ipadsiz çıktığımda yeşil organizer gereksiz yer kaplıyordu,

Benim gibi kırtasiye dükkanı gibi gelmiyorsanız bile,

elinizi attığınızda anahtarı, cüzdanı, telefonu,

şarj cihazını bulmak için de çok kullanışlı.

Son organizerım ise son 2,5-3 yıldır hayatımın önemli bir parçası.

Lâl ile birlikte sokağa çıktığımızda mutlaka yanıma aldığım

bu bej organizerı Primark'tan almıştım.

İçine neler koyduğumu göstermek için bir kaç eşya koydum,

Ancak bunun neredeyse 3 misli eşya alıyor;

3 takım kıyafet, 5 bez, ıslak mendil, kışın atkı-bere, mendiller,

yan gözlere biberon, suluk, ilaç, krem, tarak, makas....

Her tarafı gözlü olan bu organizerı

ne kadar doldurabileceğinizi hayal edemezsiniz.

Bu da temel görevi olan çantadan çantaya kolay eşya aktarımı ile

bana hiç bebek-çocuk bakım çantası taşıtmadı.

Aklımı seveyim :)))

 

 

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram