Yoksa yumuşuyor muydum?

2009'da Casio'nun altın ve gümüş rengi saatini

Tokyo'dan alıp geldiğimde aldığım tepkiler şu eksendeydi;

Aaa, sünnet saatim!
Çocukken bende de vardı.
Sünnette bana bu saatten almışlardı....
Ne kadar uzun süre bu muhabbeti çektiğimi hatırlamıyorum.
Çok şükür burada da moda oldu da kurtuldum :))
Neyse zamanla fark ettim ki biraz değişiklik yapayım derken
bayaaaa bir yumuşama yoluna gitmişim.
Önce beyaz Timex, sonra fosforlu H&M.

Ama işin en bomba kısmı Teddy Wolfe'nin bu uyarlaması oldu!!!

Aslında Teddy Wolfe'nin bütün koleksiyonu,

en sevdiğim fikir olan "2 uç tarzın birleştirilmesi"nin en güzel örneklerini taşıyor.

Daha fazlasını almamak için kendimi zor tutuyorum.

Siz de göz atmak isterseniz; Bilstore

Umarım tüm koleksiyonu getirirler!

 

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram