Hayat Böyle!

Günler hızla geçip giderken,

blog yazmaya asla zaman bulamamam

içimde bir yara.

 

 

Gündüz ayrı koşturma, akşam-gece apayrı...

 

 

Instagram'ı açtıktan kısa bir süre sonra ki o zaman daha hamileydim,

depresif halimden kurtulmak için

"Hayata artık renkli tarafından bakıcam!" demiştim.

 

 

Başardım da sayılır,

hemen olmadı, uzun sürdü, tamamiyle bitmedi, azaldı...

 

 

Ama annemin hep söylediği bir söz var;

"Uğraştığın sorunlar bitti mi, hayatta bitermiş" diye...

Yeni mottom bu oldu!

Hayat işte böyle geçip gidecek, zevk almaya bak ;)

 

Doorstepping

3 yorum:

Loreathan dedi ki...

Tamam hayat bitmesin de daha az sorun olursa ne ala hehe:)

Adsız dedi ki...

Ne guzel motto kaptim hemen!:) istanbul dan nesli
Sewgilerlee

Bak Bu Harika dedi ki...

Annenin sözüna bayıldım çok doğru. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim

www.bakbuharika.com

Instagram