Veni Vidi Vici Optimum!

Açılacağını duyduğumda, acaba hangi markaların outleti olacak diye sevinç duymuş,

fakat açıldığı ilk zamanlarda her gittiğimde karşılaştığım kuru insan kalabalığı karşısında

biraz çekimser kalmıştım Optimum Outlet'e karşı :(

Bu hafta bizleri bir organizasyon ile biraraya getireceklerini öğrendiğimde çok şaşırdım.

İzmir'de bulunan firmaların aklına dahi gelmeyen bu tür bir organizasyon bile beni heyecanlandırmaya yetti.

Bundan dolayı resmen zorla vakit yaratıp Lal ile birlikte katıldım.

İyi ki de yapmışım!

Bu sayede hem Kule gibi leziz cafeleri deneyimleme, hem de uzun uzadıya gezme fırsatım oldu.

Raporum :P şöyle;

Benim için en önemli konu olan kuru kalabalık sanki hiç oraya uğramamış gibi.

"Vay yeni bir yer açılmış, yürü gidip turlayalım"cılar yok denecek kadar az.

Merakları geçmiş yani :))

Diğer önemli mevzuu ise Adidas ve Nike'ın Outletleri.

Çünkü asla normal mağazalarda bulamayacağınız

ayakkabı ve günlük kıyafet koleksiyonları buralarda bulunabiliyor.

Sırf bu uğurda Söke'deki outletlere defalarca gitmiş biri olarak söylüyorum :)

Bir de İzmir'de olamayan irili ufaklı markalar var tabi...
Gratis'teki bu ambalajlarına vurulduğum "The Balm" serisi
ve aşağıdaki teneke kutu ne demek istediğimi anlatıyordur herhalde ;)

Daha gezecek ve karıştırılacak pek çok mağaza olmasına rağmen,

mini canavar Lal ile birlikte elimden geleni ardıma koymamaya çalıştım.

Aklımda kalanları gezmek üzere,

Lal için destek kuvvet bulup tekrar Optimum kapılarına dayanacağım!

Son olarak kapanışı tatlı yiyelim tatlı konuşalım babında Özsüt ile yapar,

organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederim :P

 

Doorstepping

1 yorum:

Egeden Tarifler dedi ki...

Güzel bir etkinlikti, tekrar bir araya gelmek dileğiyle :)

Instagram