Fashional Geographic: Şortingen!

Mayıs'ın da yarısını geçtik.

Eeee bacaklar ne durumda?

Selülit, portakal, bıngıl bıngıllar?

Pull&Bear
Beni hiç sormayın + 8kg'dayım

ve hala 'spora nasıl gitmem' diye bahane bulmak için mesai harcıyorum :P

Şort giymeyecek miyim? Tabii giyeceğim!

Hatta yeni bir tulum şort aldım bile, özgüvenim öyle yüksek :)))

Bershka


Umarım sizin benim gibi dertlerinizi yoktur,

fotograflardaki birbirinden rahat ve güzel şortları düşünmeden alabilirsiniz.

Zara


Yok eğer varsa arkama sıra olabilirsiniz.

Yine niyet ettim;

çikolata, pizza, makarna, dondurma, pilav, poğaça....yemeyeceğim!

diye büyük konuşmayayım azaltacağım :)))

Yapabilirsem şu sağlıklı yaşam listemi uygulamaya çalışacağım.

Amin :P

Not: Bundan sonra mağaza gez/toz postlarını "Fashional Geographic" adı altında belgesel tadında yayınlayacağım :P

Doorstepping

6 yorum:

oytunla hayat dedi ki...

:))))
spor salonları dolu, okullar kapansın, dur bir yürüyüşü deniyim önce gibi mazeretlerim var benimde :)
bakalım ne zaman bitecek şu +++++ lardan kurtulmak için.

senem dedi ki...

tam belgesel format :) tatlım benim ya özgüveni yüksek insanlara bayılıyorum ama şortlar süper aldığın şortlu tulumu merak ettim zira bende alacağımda :D

Kokomela dedi ki...

Senin beben var hani benim neyim var kocaman göbek :( yaklaşık 3 aydır alışverişi kendime yasakladım. bakıp bakıp iç geçirip şişmansın nerene giyeceksin evdekileri giy eskit diyorum :( rejim yapıyorum sanırım bu sefer biraz azimliyim en azından akşam yemeği yerine biraz meyve yiyorum yaklaşık 70 kiloyum nooooolurrrrrrrrrrrrr 60 kilo olayımmmmmmmmm :((((

formsantede bikini diyeti var tarayıp mail atayım güzel bişe ucundan kıyısından yapıyorum işte ben

kumyu dedi ki...

sıradayım!! ne kadar zayıflarsam zayıflayayım incelmeyen basen sorunlusuyum!! ömür boyu giyemeyeceğim seyler bunlar!! siz giyin biz bari;)

chfashiontrend dedi ki...

ah ah kış boyu ne yaptık acaba ..ben de tatile son bir ay iki ayağım bir pabuçta diyetteyim :)
şort da giyerim ,diyette yaparım istersem zayıflamam da kime ne ahahhaa:)

Dışavurum dedi ki...

Başlık süper olmuş :) Seri başlatma fikri de!
Ahh şu fazladan kilolar, hangi kadın benim kilom tam der ki???

Instagram