Mix & Match-emiyorum :(

Ben mixemiyorum, matchemiyorum dostlar.
Çok karışık geliyor.

Büyük ve küçük benzer desenliler bir arada?
Ya da bir biriyle tutmayan tonlar?
Özellikle de cicekliler 1 aradaysa benim icin icinden çıkılmaz bir hale geliyor.
Zaten 1,5 senedir üstüme tayt - erkek t-shirtünden başka 1 şey giyemiyorum.
Artık bir değişiklik istiyorum;
belki büyük, otantik desenlerin üstüne çizgili bir kuşak kullanabilirim.
Belki de aynı tonlara sahip çiçekliler ile çizgilileri karıştırabilirim.
Ya da bunun gibi pöti-kareli ile aynı tonda bir çiçekli giyerim.
En iyisi işin kolayından başlayayım, aşağıdaki gibi jean gömlek, otantik desenli bir etek, gösterişli bir kolye ve kırmızı papuçlar ;)
Foto: Becauseimaddicted, Thistimetomorrowkrystal, Mangowatermelonlove, Stellajean, Knightcat

Doorstepping

2 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

bana göre canım, en güzelinden başlıyorsun :)

battodol dedi ki...

vallahi bana da ters, bi düz bi desenli her zaman iyidir :))

Instagram