Tokyo Harajuku size gelsin

 Uzun süredir takip edenler Japonya saplantımı bilir, özellikle Tokyo!
Oraya yerleşmeden geçmeyecek bir özlem.

Birkaç sene önce gittim ya, ah gitmez olaydım, gözümle görmez olaydım oraları :(
Hiçbir zaman aklımdan çıkmıyor artık. 
Nedenlerinden biri; birbirlerine duydukları saygı ve özgürlük anlayışları!
Gençler tüm çatlakliklarini yapıp kostümlerle sokaklarda dolaşsalar da 
kimse laf atmıyor, çarpmıyor, saldırmıyor, ahlak meselesine vurmuyor, eleştirmiyor... falan filan!
Ben de onları uzaktan izliyorum, şimdilik, belki bir daha gideriz 😌👘
Siz de bu delileri takip etmek isterseniz; Tokyo Fashion

Doorstepping

5 yorum:

Thrift Store dedi ki...

Benim de en çok görmek istediğim yer ! ama bn gttiğim yerde hep (en azından kısa bir süre de olsa) yaşamak istiyorum :(( aahh :)
bir deee son karedeki saç ahtapotu(!)na bayıldıımm, yapılabilir gibi :) sevgilerr.
http://voodoogirlsthriftstore.blogspot.com/

chfashiontrend dedi ki...

enteresan bir kültür cidden.görmeye değer.sevgiler

ne var ne yok ? dedi ki...

Ah ah çok istiyoruuum gidiyim göriyim ama üniversitede şansımı deneyeceğim mutlaka :) ne güzel ziyaret etmişsiniz :)

Adsız dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum, bu arkadaşlar 1 tam gün geçiremez İstanbul'da..

Simge Çalışkan dedi ki...

Aiy çoraplara bayıldım, bu kadar renkli giyinip sokaklara cıkmak istiyorum bende

Instagram