Atkıdan Snood Yapın!

Bir AVMde dolaşırken gördüğüm ve gördüğüm anda "ben bunu snood yaparım ki" diye aldığım atkıyı sonunda dolaptan çıkardım. (bir Fırat karakteri olduğum doğrudur)




Benim gibi kendine ayıracak zamanı olmayanlar için bile son derece kolay bir iş!

Bu sabah Lal'in 20dk.lık -daha fazla uyumuyor- uyku arasında tam olarak 15dk.da yaptım ve çektim. O derece!

Bu postu iPad'den yaptıgım için fotograf sıralamasına müdahale edemiyorum. Tuhaf bir sırayla dizilirse şaşmayın ;)

1) Eni geniş bir atkı buluyorsunuz.

2) 2 ucunu düzgün bir sekilde dikiyorsunuz. Uçlarında böyle ponpon veya püskülleri olursa dikiş dağınıklığı da görünmüyor.

3) Size sadece boynunuza dolamak kalıyor.

Güle güle kullanın :)

Doorstepping

4 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

süper kahraman olma yolunda ilerliyorsun Lal sayesinde
atkınında ponponları bildiğin şeker formatında

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

güle güle kullan cicim çok güzel olmuş:))

Cansın's World dedi ki...

atkıyıda çok beğendim ya nerden?

Unknown dedi ki...

Süper akıl olduğu için derhal uygulama kararı aldım.. ancak o kadar garibim ki karar alma ve uygulamaya geçme arasındaki süreçte kış bile bitebülü! >_<

Velhasıl kelam snood takmak ciddi bir iştir. (bakıyoruz. Resim-1)
Hele bi yapayım, ben de aynı ciddiyetle kullanacağım..

Öperim!

Instagram