DIYdim : SilYaz Takvim

Malzemeler cok basit ve ucuza mal edilen çok da çabuk yapilabilecek 
bir takvim - yapilacaklar/alinacaklar listesi falan fesmekan...


Ikea'dan boyle buyuk boy bir cerceve aliyorsunuz. Ben en ucuzunu aldim, 9tl galiba. 
Ve istediginiz post-itleri yanimiza aliyorsunuz. 
Sonra cerceveyi acip kendi kafaniza gore post-itleri yerlestiriyor ve kapiyirsunuz.
 Bu kadar, geriye sadece not kagitlarin ustune tarihleri, günleri yazmak kaliyor :)

Ben Lal'in 30dk.lik uykusunda alelacele cok fazla ozen gosteremeden yaptim. 
Hatta rakamlari Lal uyandiktan sonra aglamalar esliginde yazdim, belli oldugu gibi :)))

Siz eminimki daha guzelini yaparsiniz ;)
Not: Bu takvim fikrini yabanci bir blogda gördum diye hatirliyorum fakat nereye kaydettigimi bulamadim. Ondan kaynak veremiyorum :(

Doorstepping

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Post it yapıştırmayı düşünemedim direkt tahta kalemiylen yazmıştım. O değil de 9 yetale çok iyiymiş bence. 9'a alıp 18'e satarım o derece iyiymiş

Instagram