Merak yok, daha sapımadım

Ben bu çorabı aldığımda yanımda olan arkadaşlarımın soru dolu bakışlarını hatırlıyorum.
Hatta bakışlarda sorudan daha da fazlası vardı. 
Ama beni de tanıdıkları için tepki de veremiyorlardı.
Ben "Aaaa, ne güzel" diye atılırken
İçlerinden, Bir Demet Tiyatro  repliği ile "Neyssee..." deyip geçtiler.

Halbuki bu ayakaltı bile güllü olan bu çorabı mini etek, ince uzun topuklarla giymeyecektim ki.

Benim bu çorabı giyeceğim tek parça, 
birlikte absürd bir görüntü yaratacak bu ve buna benzer spor ayakkabılardı;

Ama onlar bunu hiç görmedi;
Neysseee!

Doorstepping

17 yorum:

Duygu dedi ki...

:))çok şekersin:)çorapta çok sevimli hele spor ayakkabılarla tezat bi sevimlilik olmuş ama neyssseee:)

Matissera dedi ki...

hahaa bayıldım, harika çoraplar! ben seni anlıyorum ;)
neysee!
mucuk <3

Adsız dedi ki...

ayh çok güldüm he :D

Unknown dedi ki...

hahayt çok güzeller:)) çok da yakışmışlar:)

Adsız dedi ki...

çok güzel çorap..

Unknown dedi ki...

Kih kih kih! ^__^
anlamazlar anam!
Cilgin muamelesi yaparlar.
Muah!

Zeynep'in Evi dedi ki...

inanmıyorum bu mu neyyyse:) çok çok sevdim ben,nereden alındı acaba?

Aslısın dedi ki...

spor ayakkabıya kadar ben de neysee dedim itiraf, ama sonra tuhaf bir şekilde beğendim be!

marléne the third dedi ki...

enee ayakkap kardeşliğii :D

Dışavurum dedi ki...

Kih kih kih, sevimli hamile seni ! :)

noraashira dedi ki...

neyse demeleri iyi ayy çok çılgınsın deseler daha kötü, diğğmi?

41 kitchen dedi ki...

neyyyse ama çok güzel olmuş!

//SECHHILL\\ dedi ki...

Ay çok güzelmiş neyseee güle güle kullan =)))

Adsız dedi ki...

Benide hiç bir zaman anlamayan arkadaşlarım gibi hıhh!!Daima anlamayacaklarıda kesin:)Harikalar bence:))Eşleştirmende çok cici:)

mrtha dedi ki...

çoraba bakarken bir anda ayakkabıları görünce şaşırdım :))en sevdiğim atmaya kıyamadığım yıllanmış ayakkabılarımm:)çorap çok güzel :)

Doorstepping dedi ki...

Çok teşekkürler kızlar :D
Zeynep; Penti'den almıştım, kış sezonuydu.

Unknown dedi ki...

çok beğendim çok yakışmış ahh şu sitelerde az şöyle çorapları tanıtsalar buraki gibi nerde unuttuk valaha anca şimdi gördümde şansına yorum yapıyorum daha varsa başka modeller lütfen aynı şekilde çok resim yapında yollayın az yenilik lazım diğer sitelere hep etek etek bakmaktan bıktım sonunda

Instagram