Akşam Ne Giysem?

Akşam 18 yıllık arkadaşım, 14 yıllık sevgilim, 6 yıllık kocamın doğum günü! 
Hesaplarda karışıklık olmasın, toplayarak gitmeyelim lütfen, 
sonra merdiveni 50'ye dayamış gibi bir hesap çıkar :))) 
(92-96-04 olayımız budur)

Bu süre zarfında şu veya bu nedenle o kadar çok hediye aldım ki hediyeler tükendi, yaratıcılık yerlerde sürünüyor. Ondan, son yıllarda hediye işini uzun zamana yaymaya, beğendiğimiz bir şey oldukça almaya başladık. Yaşlılık işte ;))
Neyse ondan bugün hediye mevzunu geçip direk ne giyeceğim kısmına geldim;

Şöyle bir "balıktan geliyordum, kokteyle çağırdılar" kombinasyonu yaptım 
ama az önce indiren yağmurdan sonra ayakkabılar yalan oldu herhalde :(

Olmaz di mi? Ben gideyim biraz daha kurcalayayım. 
Zaten ne karanlık çekmişim renk menk anlaşılmıyor :(

Anlaşılmıyor diye bir yakın çekim ;)
Bu arada tutuşumdaki kibarlığa hayran oldum :P

Bluz:Terkos / Pantalon: Topshop - Terkos'dan çıkma ;) / Ayakkabı: Mango (indirim ganimeti)
Yani hepsini toplasan 60-65TL tutar, misss, bayıldığım alışveriş türü ;)

Doorstepping

22 yorum:

Girls On Blog dedi ki...

Ay ayakkabılar şahane otesi be ya:))

Doorstepping dedi ki...

Rengi belli olmuyor, aslında gri-lacivert. Dur bakayım çekebilirsem koyayım :)

41 kitchen dedi ki...

ben de bayılırım böyle alışverişlere:) çok hoş olmuşsunuz bence, hediyeye ne hacet!

vintage peony dedi ki...

Ayakkabılara ben de görünce bitmiştim ama numarası yoktu. Sende çok hoş durmuş

Pelin P.A. dedi ki...

Bayıldım, şahane olmuş.

Unknown dedi ki...

tüm kıyafetler süper...

Unknown dedi ki...

Harikasin bebeeem!
Terazi kocociginin da dogum gununu cani gonulden kutluyorum..
:)

marléne the third dedi ki...

92-96-04 olayına bittim! :) mutlu, beraber nice senelere olsun o zaman :)
p.s: ayrıca papiler şahaneymiş! hiç indirimden böyle bişi yakalayamadım ben mangoda yea :(

corcorella dedi ki...

:)) ne zamandır takıp edıyorum sızı guzel blog ...evınıze dekorasyona bayılıyorum ayrıca fotografların ucundan gordukce aa buda cok guzell bak cun diye eşime gösterıyorum hep ...mutlu musmutlu seneler esınıze bırlıkte gecırecegınız 50ler olsun

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

ayakkabı gerçekten cok seksi ve çok hoş canım izlemeye aldım seni bende beklerim sevgiler ;)

Kürksever dedi ki...

Bluz o kadar güzel ki, ayakkabı falan gölgede kalır yanında! Ama ayakkabı da güzel bence:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

canım ayakkabıyı tutuşun çok hoş sahiden:))

Unknown dedi ki...

İstanbul'a geldin Bospa yanda sıfır kaldı d'mi:)) hepsi çokgüzel. Aşk dolu sağlıklı nice seneler sevgiline:)

NlyStyle dedi ki...

bayıldım çok hoş parçalar ve süper kombinlemişsin..fiatlarda cabası:))

Adsız dedi ki...

hiiii bayıldım muhteşem olmuş! Önce dedim ne güzel bluz, sonra ayakkabılar süpermiş, aa pantolon tam benlik derken yıldızlı pekiyi oldu =))))

Judy Abbott dedi ki...

çok hoş ve zarifsin,bluzuna da bayıldım:)

Stil Direktoru dedi ki...

ahha ya senin deli hallerini bazen kendime o derece benzetiyorum ki, sende beni bende seni bulur oldum Bu arada tutuşumdaki kibarlığa hayran oldum :P bittim yardın geçtin beni :)

Doorstepping dedi ki...

Tan, di mi? Çok teşekkürler ;)

Vinty, yaa kısmet. teşekkürler :)

Pelin; çok mersi ;D

Esra; çok teşekkürler :)

Gutu; eyvolleh, iletilmişti ;)

Marl; :)) Ben de görünce bi şeye benzetemedim, sonra giydim, ben pek giymem ama giyiyorlar dedim, amaaan çok ucuz dedim, aldım gitti :))

Corcorella; çok kibarsın, teşekkür ederiz, daha iyisi sizlere :D

MyPrincess; teşekkürler, ben de izlemedeyim;)

Coskun;teşekkür ederim :)

Zeynep; kalas gibi di mi?

Moda(e)ratör; eskiden daha çok öyleydi Bospa da fena değil şimdilerde :))

Doorstepping dedi ki...

Moda yemek tarifleri;fiyatları hatta en güzelleri ;)

Kido; Barış Abi'nin 10Puan, 10 puan'ı gibi oldu :)))

Judy; o senin zarifliğin ;))

Direktör; bazen Yarmagül olabiliyorum, yada çoğu zaman :)))

Adsız dedi ki...

merhaba ,

Blogunuzu yeni keşfettim özellikle evinizin dekorasyonuna bayıldım :) rica etsem önünde fotoğraf çektirdiğiniz beyaz-kırmızı konsolun markasını ve hatırlarsanız fiyatını öğrenebilir miyim :)bir de alüminyum kalorifer peteklerinize bayıldımm :)
eda

Doorstepping dedi ki...

Eda; teşekkürler. Bu konsolu "FY"de görüp çok beğenmiştik ancak 6 sene önce 3.000TL diyince tabiki alamamıştık. Sonra aile dostu bir marangoza gösterdik o bize aynısını yaptı :D
Allah rahmet eylesin 2 sene önce vefat etti, konsol kaldı yadigar :(

Peteklerin üstünde ALURAD yazıyor. Normaller ile arasında çok da anormal bir fark yoktu bu arada :)

Unknown dedi ki...

güzel ayakları görünce hemen kendini gösteriyor ayakkabılar bende ööyle durmaz ma kesin

Instagram