Yorgun Bir Günün Sonu...

Yorgun bir günün sonu... hazır fotoğraf makinası girişteyken bir "post fotosu" cekeyim dedim. Ama yorgunluk yuzumden akıyor, görüldüğü gibi :(
Arkamdan eve giren eşim ve pek aziz Karpuz allahtan ortamı şenlendiriyorlar :)

Önce Karpuz'un "Napıyorsun orada? Hadi gel oynayalım!!" heyecanı, yavaş yavaş gülümsetiyor.

Arkadan eşimin fotoğraflama hastalığımı taklit edişi...

Bizi epey eğlendiriyor.
Not: Birlikte geçirdiğimiz yıllara h(ö)rmeten o kareleri koymuyorum :)))


Neyse, işte klasik bir gün bittisi.

Elbise : Zara (BosPa)
Çanta : BosPa (sudan ucuzdu!!!)
Takunya : Zara Kids (38 numaraya kadar bulunuyor, mutlaka bakın)

Doorstepping

7 yorum:

Matissera dedi ki...

hihi :)) yorgunluğunu az da olsa hafifletmişler ama >.<
elbise çanta takunya üçlüsü çok güzelmiş gülügülü kullan arkadaşım!
sana az yorucu bol kahkahalı günler dilerim :P

Alice dedi ki...

ayakkabılar ve çanta süper :) karpuz da çok sevimli :)

Judy Abbott dedi ki...

eve gelip de bu Karpuz'u bulmak ömre bedel, burnundan öperim.

stuven dedi ki...

taklit ediş fotoğrafı bana hiç yabancı gelmiyor. ne zaman blog için fotoğraf çekiyim desem benden sonra fotoğraf çeken aynı şeyi söylüyor:)

Lokum dedi ki...

ufff karpuzu burnundan ısır benim için

yıldız dedi ki...

yine çok tatlısın canım , yok karar verdim bende saçlarımın önünü böyle uzatıcam:) aklımı çeldi saçların;)
bütünüyle kıyafetin çok tatlı karpuz daha tatlı
sevgiler
yıldız

Doorstepping dedi ki...

Mati, amin cemil cumlemize :))

Unicorn, cok saol, Karpuz bombamiz :)

Judy, hergun ise bizimle geliyor biliyor musun, ayda 1-2 mecbur kalirsak birakiyoruz. Burun isi halledildi ;)

Stuven, :))) biz de boyle egleniyoruz.

Lokum, biraz sulu ama bir deniyim :)))

Yildiz, uzat, begenmedin kesersin, Ben habire oynuyorum, maksat degisiklik ;)

Instagram