Benefit - Sephora

Güzellik mağazalarındaki özel ilgi ve alaka kendimizi özel hissetmemizi sağlar. En azından benim için öyle... En azından bir 15-30 dakika için kendimi prenses gibi hissederim:)

İpeksi dokusu olan kremler, kirpikleri dolgunlaştıran rimeller, pürüzsüz bir görünüm sağlayan pudralar... Hepsi tek tek anlatılır. Denenir. Yüzünze uygulanır, sonra bir başkası, bir başkası...Mest olmuş bir şekilde oradan ayrılırsınız.  

İşte bana ve arkadaşıma bu duyguları daha da samimi yaşatan bir kişiyi sizlerle paylaşmak istedim. İstinye Park Sephora Mağazası'nın Sorumlusu Özlem Gürdoğdu

Bize neredeyse 1 saate yakın Benefit'in tüm ürünlerini anlattı, hiç sıkılmadan sorularımızı tek tek yanıtladı. İşini büyük bir zevk ile yaptığı her halinden belliydi. Giden olursa benden selam söylesin :)))Ayrıca Benefit'in ürünleri ve ambalajları da o kadar eğlenceliydi ki bir sürü makyaj malzemem olmasına rağmen bir şeyler almak için bayağı bir çaba sarf ettim. Sonunda o an en çok ihtiyacım olan Speed Brow'u aldım. (Nedeni; kaşlarımın zamanın geçmiş olması diyeyim siz anlayın ;)) Fotoğraftan da görebileceğiniz gibi aynı rimel gibi uygulanıyor ve kaşlarınızı bir hareket ile derleyip toparlıyor. Öyle ki daha 2 gün o kaşlar ile dolaştım :O  


İnternet sitesi de cıvıl cıvıl mutlaka bakın. Benefit Cosmetics

Doorstepping

4 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

güle güle kullan canım.bu ürün kaş sabitleyici mi oluyor.tr fiyatı ne kadar.

Doorstepping dedi ki...

Vallahi önce aşağıdan yukarı tarıyorsun, sonra kaş bitişine doğru bir kere boydan boya tarıyorsun, işlem tamam! Evet sabitliyor, çok düzgün duruyor. Hemen bir fiş araştırması yapayım, fiyatı için tekrar geri dönerim :)

pembe fiyonk dedi ki...

tamam canım.ayy çok merak ettim:)

Doorstepping dedi ki...

49TL'miş. Şişesinden bir kere çıkarıp sürüyorsun, ondan uzun süre dayanacağa benziyor.

Instagram