Rejimi Bozan BACO!

Çok pis rejime girdim valla! Çıkan BACO!

Bu BACO'da ne? bende bilmiyorum, ama kötü bir şey olduğu çok küçük yaşlarda beynime işlendi.

Ortaokul çağlarında Çeşme'de yelken kampındayken akşamüstleri denize atladığımız yüksek bir kayalık vardı. Bayağı da yüksekti. Ordan sırayla atlardık. Korkana da "Atlamayan BACO!" diye bağırırdık. O zamandan beri BACOluktan korkarım.

Neyse konumuza geri dönersek, sabah tartıya çıkınca 57.1'i gördüm. Ve başım döndü!!!!!

Ya ben hayatımda ilk defa bu kiloları görüyorum, biri beni kurtarsın. Daha 3 sene önce 53 kiloydum, çıtırdım, noldu ya???

Hayvan gibi yiyorum o ayrı da, eskiden daha hayvani bir şekilde yemiyorum!

Yaş yaş! 30 oldu mu dinlemiyo!

İşte bundandır ki rejime başladım. Yediğimi içtiğimi yazmaya karar verdim. Unutuyorum çünkü yediklerimi yatana kadar yemeye devam ediyorum.

Kendime rejimikonu olarak Kate Moss'u belledim. İş kıyafetlerim üstümde böyle dursun istiyorum. Bol bol! Hedefimi büyük koydum ki en azından bir 54 olabileyim! Böyle görünmem için yoksa 50 olmam gerekir ki bu namümkün.

Ulan keşke biriyle iddiaya girseydim. Belki o zaman bozmazdım rejimi. Blogumla iddiaya girsem nasıl olur? Kendimi afişe ettiğim için belki dikkat ederim. Girdik o zaman!

Bugün

Sabah : 1 adet form bisküvi / 1/2 su

Öğle: mercimek çorbası / peynirli roka salatası

Ara : bitterli tadella(şahane) / bitki çayı

şimdilik, gerisi gelecek!

Bu arada Türk Dil Kurumu'na yeni bir kelime kazandırdım galiba! Rejimikonu! hemen notere onaylatmalıyım.

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram