Blush senin neyine!

Geçenlerde Elfony ve Turchii ile toplaşalım dedik.

Artık ne hayal ettiysek peynir-şarap yapalım dedik.


3 bebekle sonuç şuydu;

Aksama kadar bitmeyen birer kadeh blush...

Pufun etrafında birlikte geçirilen taş çatlasa 30dk!

Salonun her köşesinde bebe eşyaları...

Çalmaya başlayan bebek oyuncaklarına eşlik eden büyük kafaları 🎶 
(Evet istemsiz yaptık, tik gibi bisiy olmuş bizde 😳)

Aksam uykuya çekilen bebeler ile sakinleşen ancak eşlerin ve pizzaların gelmesiyle yine dalgalanan bünyeler 😜

Budur özet!


Doorstepping

8 yorum:

darkolivee dedi ki...

aman allahımmm, bu saatte kanıma girdin çağrı yaa, yok yok yemem :) onun yerine şu sıralanmış bebeleri yiyim ben, ne şekerler yaa, egenin bebekliğinimi özledim ne :))

sevgiler, o bıcırığı öp benim için...

ruken dedi ki...

herşeye rağmen " sefanız olsun " :)

!'**rengarengo**'! dedi ki...

kadehlerin yanında duran biberon her şeyin özeti gibi...ama uzaktan! peh datlular valla :=)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ONU BUNU BİLMEM,3.YANAYANA UZAKTAN SÜPER GÖRÜNÜYORLAR :)))MAŞŞALLAH MİNİ CANAVARLARA:))

Unknown dedi ki...

kadehlerin yanındaki biberon kompozisyonu herşeyi anlatıyor canım :)
olsun yine de yılmak yok, denemeye devam!!

tcingi dedi ki...

4., 5. ay gibi bi şeytan dürtüyo tabi alkole alışmış bünyeleri! defne 4 aylıkken yine blush yine biberonlu ve içilememiş kadehli bi fotografımız var:)
ucundan da olsa blush iyidir:)
bebilere enseden öpücükler!

www.cangama.com

ELFony dedi ki...

:)) Valla ben bir kadeh içtim en azından.. O da bişeydir..

Kız kıza toplandık dedi ki...

hahaha..siz cok tatlisiniz..ben o 3 bebekli fotografin icinde olup, tum bebekleri mincirmak ve onlarla oynamak istedim :)

Instagram