Mutfakta Deprem

Yemek yapma uğraşına teknolojik dokunuş 😜

02:45 Doorstepping 4 Comments

Takip edenler bilir ben yemek yapamam. Yapıyorum da olmuyor.
 Üzülürüyorum bu duruma :( Lezzeti yok yani! Senelerdir bu boyle.

Ben de suçu hep genetiğe vururum yırtmak için; annem çalıştığı için annem de çok mutfakla haşır neşir değildir, hatta anneannem de çalıştığı için onun da yaptıgı yemekler sınırlıdır... falan da filan da...


Ama artık kaçarı yok. Birinin Lâl'e bir gün yemek yapması gerekecek sonuçta.

Bu hafta sıvadim kolları enfes bir lezzet yaptım! Abartılacak bir şey değil makarna ama lezzeti ve yapiş sekli acısından unique 👌

Efendim önce Home Tv'yi acıyorsunuz, (hergün 16:00dan sonra yemek prog var) cep telefonuyla gözünüze kestirdiginiz bir tarifi çekiyorsunuz. Sonra mutfağa geçip telefonu karşınıza kurup başlıyorsunuz ileri geri sararak yemeği yapmaya :)))

Benim yemekle münasebetim de ancak böyle oluyor iste :)))

Ağzı sulanana kısa tarif;
Makarnayı haşla, 1-2 çeşit mantarı doğra, yağda pişir. Pişme olaylari bitince makarnaya mantarı boca et, bol parmesan peyniri (rendelenmis) ekle, hepsini karıştır. Tabaklara servis yaparken üstüne feslegen ve yine parmesan rendesi koy, bittiiiii!!! 🍝

Hadi afiyet bal şeker ;)


You Might Also Like

4 yorum:

motto dedi ki...

Guzel tarif. Ben de eger modum iyiyse guzel yemek yapabiliorum.yoksa bayai kotu oluo.
Lal icin cok pratik ve hos tatlar olan bi yemek kitabim var. Alya kucukken kullanmistik uzun bi sure.
İsterse :) simdi de Lal'e verebiliriz...

ELFony dedi ki...

Vay ! :) Eline sağlık.. Süper görünüyor.. Imet'e soralım tadını.. :)

darkolivee dedi ki...

hahhah yerim seni :)
makarnayı da tarife göre yapanı ilk kez görüyorum :)
canım makarnanın her türlü götürüsü vardır, ne sos yaparsan yap yakışır makarnaya, kabak patlıcan domates mantar fesleğen, içinden birini seç boll baharat
......lı makarna diye koy :) süper olur :)

lal'i özledim benim yerime şöyle kocaman kokla o bıcırığı...

sevgiler...

zeys dedi ki...

S yemek olayina bende bi turlu isinamadim..yapmam gerekio ama icimden gelmioooo..su home tv yi bi deneyeim:)