Sağlıklı Yaşam Reloaded 3-4

Kg: ?
Sabah: 1ekmek, 1peynir, domates-salatalık, yumurta
Ara: Light küçük süt
--- 2 saat spor---


Ogle: mantar sote, yoğurt, salata
Ara: az tahinli, cay
Aksam: 4 küçük biber dolması, yoğurt, salata, cibez
Ara: offff supangle :(

Kg: meçhul, unuttum tartilmayi :(
Sabah: 1ekmek, 1peynir, domates-salatalık, yumurta
Ara: 1/2 lt su (su içmeyi unutuyorum son zamanlarda)
--- 1,5 saat spor---
Ogle: kabak yemeği, 1ekmek, yoğurt
Ara: Poff bitter çikolata sosu :((
Aksam: 3dolma, cibez-turp otu salatası, yoğurt, 1/2 ekmek
Ara: uyumayan bebek sıkıntısı ile bitter çikolata sosu :((
Cok başarılı oldugum söylenemez, en azından buyuk porsiyonlarda yedigim makarna-pilav ortadan kalktı!

Doorstepping

2 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

başarılarının devamını diliyorum...sevgiler

özge dedi ki...

bende 86 kiloyla doğuma gitmiş bir anne olarak diyet maceramda diyetisyenim haftada 6 bitter vermişti ilk hafta günde sanmıştım ama emzirmek sağolsun 2 kilo vermiştim ilk hafta nacizane önerimdir 6 parçayı 2 ye kırıyordum gün içinde kriz gelmedi yarım atıpp emiyordum.Bir de wasa fibre ekmek yerine beni çok tuttu bi de yulaf eti formun meyveli yoğurtla o da kesiyordu lüütfen bilmişlik sanma yaptığımı ben çok üzülüyordum napıcam boyle mi kalıcam diye o yuzden söylüyorum

Instagram