BendenSendenBizden,

Yeni mekanım cafeler

08:32 Doorstepping 3 Comments

İşten ayrılalı 2 hafta oldu, bütün bu süre zarfınca denedik,

Lâl ben evdeyken kesinlikle kahvaltı etmiyor, yemek yemiyor

ve gündüz uyumuyor :(

Bilmiyorum bu bana bir tepki mi

ya da 1 senedir bakıcı ile olmanın verdiği bir alışkanlık mı,

ben yokken herşey tıkırında yürüyor.

Öyle ki resmen çocuk zayıfladı ben evde olduğumdan beri :(

Çeşitli denemelerden sonra 3. haftaya girerken karar aldık;

sabah beraber kalkıyoruz, bir yandan evi toplarken,

bir yandan kahvaltıyı hazırlıyoruz, o sırada Sevilay Ablası geliyor

ben hazırlanıp markete, bankaya gidiyorum diye evden çıkıyorum.

Öğle yemeğini yiyip, uykudan uyandıktan sonra tekrar eve geliyorum,

beraber oyunlu, keyifli zaman geçiriyoruz falan filan...

Bu haftanın 4 günü bu şekilde devam ediyor.

Diğer günler biraz daha az yiyor, gündüz uyumuyor, yapacak bir şey yok.

Çözümü bu şekilde bulduk.

Zaten yeni iş hayatı için biraz düşünüp, iş geliştirip,

fikir alıp, plan yapmam gerekiyordu, bu zaman da onunla eşleşti.

Yani yeni mekanım cafeler, beklerim ;)

 

You Might Also Like

3 yorum:

Hahahaa züper olmuş önümüzdeki haftaya bi günün benim şimdiden kaptım ona göre :))
Ama rehberim silindi bana whatsapp tan bi heyo desene kaydedeyim numaranı tekrar..
Öperim mucks

Banyo Suyu dedi ki...

Aahh ah keşke benim de bir Sevilayım olsaydı :)

Cok tatlisiniz :)

Giydikleriniz ve tarzinizin benim tarzimla hic alakasi yok ama size cok yakisiyor! Umarim gonlunuze gore bir is bulursunuz.