Çuval mı?

Bir baktık çuval giymek için can atıyoruz!

Evet öyle oldu,

French Voguettes postu üzerine,

Twitter'da

yoldan çıktık, biz nasıl zayıflayacağız,

valla kilo versek çuval bile güzel durur derken...

Tamam ulan yaza zayıflayıp, çuval giyiyoruz!

Sözüm söz, möz derken...

Yavaş yavaş ter damlacıkları şakaklardan akmaya başladı.

Ya zayıflarsak?

Ister misin bi de zayıflayalım?

O çuvalı nasıl giyeceğiz?

Amaaan bunlar hiç yaşanmamış gibi davranırız diye düşünürken,

Çat bir tweet, Püstüklümama belgelemiş, gel de dön şimdi!

Çocuklarımız giyecekti, onu ima etmiştik,

Bizim kızlar ya, eheheh... falan deriz.

Hem onlar sevimli, çok yakışır di mi, mi mi?

Yok kimse inanmaz!

Mecbur araştırmaya başladım.

Bir de baktım, çok karizmatik yırtarız bu işten.

Bak ne güzel yakışmış kızlara!

Şimdi tek derdimiz, yukarıdakiler gibi kuuul bir çuval bulmak!

Bak tek derdimizmiş, zayıfladık sanki de?

 

Doorstepping

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben bu sene Mayıstan beri yaklaşık 6-7 kilo vermiştim. Amacım yeniyıla 59la girip yaza 55in altına düşmekti ama şuanda 69 da dıkandım :)
Sizle birlikte bismilloh deyip başladım.Gutu'nun ve Elfony'nin o skinny silüetleri çok feci aklımı çeldi. Karatay okuyorum şimdi.
Çuval elbisemi de kendim dikicem.
Bu sefer yapıcam lan :)

Neslihan dedi ki...

Biraz direnince oluyo yaa! Yazin kebaplari hominigirtlak goturen ben tartida 66 goruncee hoop dedim ne oluyoruz basladim diyete 8 kiloyu verdim ama 2 kiloyu aldim. Cok kiloyu verirken motivasyon saglamda o 2-3 kilo icin kendi kendimi hic motive edememistim, zoiplanet ve sayende cuval projesinde yaninizdayim. Cuvalida giyicem :)

Instagram