Bendensin

Bu kıza bayılıyorum!

Henüz 23 yaşında ve Wonderland Dergisi'nin moda editörü!

I-D Dergisi'nde stajyerlik ile başlayan kariyerini nasıl bu kadar hızlı bir şekilde
Wonderland'de moda editörlüğü ile devam ettirdiğini anlamak için ise
sadece fotoğraflarına bakmak yeterli.

Kariyeri bir yana

giyim tarzı ile beni bu kadar yakalayan başka biri yok!

Hiç bir zaman kıyafeti tam klasik veya tam spor olmuyor.

Klasik bir parça olsa da rahtlığı, pervasızlığı içinde barındırıyor.

Seksi topukluların üstüne polo yaka bir elbise mesela.

Kumaşı ve deseni ile spora dönen cici bir elbise.

O ayakkabılar ile muzlu bir etek?!

Hele mini etekler ile giydiği Nike'lar, mayklar...

Sweatshirt etek kombinleri...

Ve tabi Senegal genlerinden gelen afroooo saçları!!

Çok bayılıyorum, pek çok!!!

Bu arada hala var mı bilmiyorum ama

bir ara Modagram'ın Julia'ya benzer bir modeli vardı

ve kadının üstünde ne görsem almak isterdim.

Tabi unuttuğum şey;

uzun bacaklar ve ince siyahi bir bedene sahip olmayışımdı :(

 

Doorstepping

2 yorum:

Nihan dedi ki...

bu tarza ben de bayılıyorum, eskiden arkadaşlarım yapma,giyme derlerdi:))) ben doğru yaptığımdan öyle emindim ki onlara kulak asmazdım..:))hala bu tarzı kendime yakıştırır ve çok severek kullanırım:)))tipim de kaldırıyor bu tarzı:)))

Allegra'nde dedi ki...

vallahi fantastik :)

Instagram