Londra Gezi Postingen 5

Londra'da müze gezmeye önem sırasına göre başladık.

Tabi ilk sırayı Sherlock Holmes aldı :P

Nasalım canım biri de ona öncelik vermeli, boynu bükük mü kalsın :(

Neys, Oxford Street'e çıkan Baker Street'in sonunda yer alıyor.

Ama epey yüzüyorsunuz, uzuuun bir cadde!

Müzeyi zaten önündeki uzun kuyruktan hemen bulacaksınız.

Ama durun bilet bu kuyrukta satılmıyor, sadece içeriye girmek icin ;)

Biri sırada dururken digeri hemen yanındaki SH dükkanından biletleri alabilir.

Buraya kadar olan fotograflar bu dükkana ait.
Gelen bir telefona cevap verirken, Lal de taklit ederken :))

"İçeride zirzopluk yaptığınızı biliyorum,

mahalleye çıkarken kendinize çekidüzen verin, beni rezil etmeyin!"

babında çıkış kapısındaki yazı :)))

Sıraya geri döndüğünüzde umarım kuyruk ilerlemiş

ve bu SH dönemi polisinin yanına gelmiştir.

Zira oradaki şapkalar ile fotograf çektirebiliyorsunuz :)))

Yok daha sıra var ise yine dönüşümlü olarak

komşu "Beatles" dükkanına bakinabilirsiniz.

Beğendiğinizi de alın çünkü buradaki ürünler ya hiçbir yerde yok

yada aynı fiyata. Tüm haklar bu dükkanda yani ;)

İçeriye adım attığınız anda sizi yatak odası karşılıyor.

Sanki gercekten gerçekmiş gibi buyuleniyorsunuz!

Lal ipucu ararken :))))

Hersey o kadar gercek ki

kitaptan fırlamış karakterlerin etrafta olması tüyleri üretiyor.

Bilindik kitaplardan can alıcı sahneler canlandırılıyor.

Bizimkinin ise ilgisini en cok bu çekiyor o_O

Yanına gitmek icin ağlıyor!

Pes! diyor, müzenin tadını kaçırmadan fotograflara son veriyorum ;)

Doorstepping

4 yorum:

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Harika fotoğraflar çekmişsin, gitmiş kadar olduk, teşekkürler :)
Tabiiki o atmosfer içine girilmeden hissedilmez umarım ben de gidebilirim. Kardeşim geçen yaz Londra'da kaldı, gittği yerleirn izin verilirse bolca foto videosunu çekip yolluyordu bana, ama seninkisi tabi anlatımlı olduğu için hikayeleşiyor tadı başka ;)
Lal'in telefonun başındaki ağzı açık şaşkın ifadesine bayıldım.O küçük bal dudaklar öpülüür :)

chfashiontrend dedi ki...

çok zayıflamışsın,bu post dizisi bitmesin,Lal çok şeker çok gülüyorum ona,İngiltere enteresan ıvır zıvırla doluymuş bunu gördüm,saçlar çok yakışmış...diyeceklerim bu kadar..sevgiler

zOiplaNet dedi ki...

boyle müzelere bayiliyorum yaa.. çok begendim cok.. size zaten hayranım :)) laalll ipucu buldun mu bebeiiimmm :))

Adsız dedi ki...

Allahım Sherlock Holmes hastası bi insan olarak ekrana yapıştım.. Post dizisi bitmesin en sevdiğim yerdesiniz zira:)

Lal çok büyüdü ya bi anda.

Instagram