Bilekli Eşofmanlar Geri Döndü!

 Ooooh yeah! diye giriş yapmak istiyorum bu posta!
Neydi kardesim o paçalı tavuk gibi esofmanlar?
Neyse ki Adidas var da kısa sürede karizmayı topluyor spor camiasının!
Fekaaat, Adidas'ın esofman modellerinden önce beni daha cok cezbeden 
Adidas for Oysho ile başlamak istiyorum görsellere;
Al işte mis gibi...

 Zarif, kibar...
 Neydi o paçalar toz toprak icinde dolaşmak, cık cık cık!

 Gelelim Adidas'ın modellerine;
Pek cok renkte ve stilde çalışmışlar bileklileri,
 Stella McCartney'in koleksiyonunda da var, Y-3'te de...
ve spesifik spor dalları için özel olarak da üretmişler.
Mesela yukarıdaki bisiklet için!
 Neyse uzun lafın kısası, 
Sizi cok özledik diyor, gözlerinizden öpüyorum ;)

Doorstepping

4 yorum:

!'**rengarengo**'! dedi ki...

bilekli olayını ben de çok tutmuşumdur hep. Adidas for Oysho da muhteşembır 2li olmuş yalnız :)

semforever dedi ki...

:D:D:D evet evet her yerde var hatta kadife olanları çok da güzel :D
http://semforever-semforever.blogspot.com/

chfashiontrend dedi ki...

çok güzel,çok eskiden vardı sanırım bunlar ...sevgiler

OYA dedi ki...

iyi oldu bu haber.çok sevindim valla....

Instagram