Neon Kalbimizden Vurdu

Vurdu da "neden vurdu?" diye düşünüyorum
ve nedenini 90 yılına bağlıyorum!

Taytlar moda olmuş, diz üstü olanlar bizim akranlarımızda revaçta.
Ama mutlaka fosforlu olacak!
Yani yeni deyimi ile "Neon"
Sarı, pembe, turuncu, mor, yeşil...
Bir de grup kurup, tayt-kısa bluz ile takım yapıp, dans gösterisi de hazırladın mı,
ilkokuldan mezun olmaya hak kazanmışsın demekti :))))
Not: Erkekler de siyah yanları fosforlu tayt giyerdi, o konuya hiç girmiyorum :P
Neys, siz bana bakmayın, günümüz neonlarına bir göz atın ;)

Doorstepping

7 yorum:

mayamia dedi ki...

off o yanı fosforlu taytları tamamen unutmuştum :))))

Unknown dedi ki...

neon yeşil ayakkabıyla kendimi istanbul sokaklarında düşünemiyorum.
Ama clutclara bayıldımm :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Clutchlara bayıldım :)

tcingi dedi ki...

neeee yanları fosforlu taytları erkekler mi giyerdiiii? bana onca yanları fosforlu yeşil siyah taytı kim aldı da ne demeye giydirdi o zaman?!!üstelik de dediğin gibi dans gösterisinde giymiştim "henna henna aykovaykovanne" adlı şarkıda! vah gençliğim!!

chfashiontrend dedi ki...

bunlar çok fazla neon :)
sokak da düşünemiyorum Türkiye burası:)sevgiler

Matissera dedi ki...

heheh evet fosforlu modası geri döndü bir kaç yıldır sık sık karşımıza çıkıyor, bu sezon da öyle.
Aynı zamanda bu yaz, benim -pastel neon- diye tabir ettiğim renkler de aramıza katıldı hele şükür :)

Unknown dedi ki...

Sanırım bu yaz pastel vs neon colors savaşını izlicez :):)

Instagram