Manga / Anime

İşten Arta Kalan Zamanda...Death Note

18:45 Doorstepping 2 Comments

Yine deli gibi bir temponun içindeyiz yılbaşından beri. Akşam eve geldikten sonra da 11'lere kadar çalışıyoruz. Kendime ayırdığım zaman yok denecek kadar az.

Peki bu azıcık zamanda ne yapıyorum;

İstanbul'dan aldığım Death Note mangası ve Hesi'nin "ilk izlenmesi gereken anime" tavsiyesinden sonra internetten Death Note'u izlemeye başladım.

Önce mangayı okumaya başlamıştım, sonra 2sinden beraber gitmeye karar verdim. Neredeyse aynısı! 2'sine de aynı anda bakınca çok komik oluyor gerçi :P

Heyecan verici bi şi, gece gözüm uykudan kapana kapana izliyorum...

İlgilenenlere; Animeways


İşte bu da mangası;

En zevkli yanı ingilizceye çevirirken sayfa düzenini bozmamış olmaları. Şanına yakışır bir şekilde tersten başlıyor. Japonlara göre düzden tabi!
Tokyo'dan aldığım Vogue'u koyayım bir ara, o çok daha tuhaf oluyo :).

You Might Also Like

2 yorum:

Hesionka dedi ki...

kolay gelsin canım. insanın kendi işini yapmasının yorgunluğu bile tatlı geliyordur ama ^_^

uu başladın demek! çok heyecanlandım, kaçıncı bölümdesin yorumlarını bekliyorum ara ara ^_^ mucx!

Doorstepping dedi ki...

Hiç tatlı gelmiyor valla :P

Daha 8. bölümdeyim, yorum için biraz daha ilerlemem lazım. Sonra başının etini yerim :)