BNG Design'ın İndiriminden Toparladıklarım


Yılbaşı sonrası başlayan indirimlerden, bu sene gerçekten çok güzel yararlandım. Bu indirimlerden en güzeli de BNG Design'ınki oldu!

BNG'nin, tasarım ve kalite ile ilgili nedenlerden dolayı hep yüksek olan fiyatları, bu indirimde bir kaç parça alınabilecek seviyelere çekilmişti!

Ben de bu vesile ile, kendim ve annem için bir miktar evladiyelik alışveriş yaptım. Daha önce de söylemiştim, bazen annem benden daha genç giyiniyor diye. İşte bu marka tam onun tarzına göre! Bundan dolayı Ona salaş bir bluz, enteresan bir etek ve bir de tulum/pantalon karışımı bir parça aldım.

Kendime de aşağıda görmüş olduğunuz yeleği aldım. Sepetime ayrıca uzun bir gömlek ve bir de deri portföy ekledim! Sen sağ ben selamet!

Artık biraz durulma zamanı, paralar suyunu çekti ;





Fotolar için zory, katalogdan çekmek zorunda kaldım :(

Doorstepping

4 yorum:

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hey yelek şahane!! :)

Doorstepping dedi ki...

Havalar bir düzelse hemen giyeceğim :)

Senin 1 omuzu açık gömleğinle de güzel olur ha;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

yollayım hemen fıstık :)

varmıdır bu yelekten hala?

Doorstepping dedi ki...

İstanbul'da kesin vardır! Mutlaka bak ;)

Instagram