Zayıflama Belirtileri

Bir hafta boyunca gidişatı yazamadım diye
yoldan çıktım sanmayın.
Ha çıktım, çıkmadım değil.
Çıkış o çıkış olmadım.
Bir sonraki öğünde 
veya en fazla bir gün sonra geri döndüm.
Tartıya çıktığımda en ufak bir oynama görmediğimde
tartının üstünde tepinerek kırmak istedim.
İstemedim değil.
Ama kendime hatırlattım.
"Çağrı senin esas amacın zayıflamak değil.
Sen insülin direncidir, haşimatodur,
bunları destekleyen kötü beslenmeden
kilo aldın.
Yani sağlıklı beslenmeyi rahatsızlıkların nedeniyle yapıyorsun, yola devam"
Ve sonucu 2 haftanın sonucunda almaya başladım.

Holleyto!!!!

Doorstepping

2 yorum:

Unknown dedi ki...

O minik Elsa'ya bayıldım . Sağlıklı beslenmeye geçmeye çalışıyorum ama tatlıyı hayatımdan çıkaramıyorum ;)

Doorstepping dedi ki...

Ben de aynı sıkıntıyı çektim yaklaşık 4 yıl, sonra hayatımdan çıkarmaya çalışmayı bıraktım. Karbonhidratı çıkardım, tatlıyı ve asitli içecekleri azalttım, baya fark etti. Denemeye değer :)

Instagram