Sağlılı Yaşam Çabalaması


Şurada bahsettiğim mevzuya başlıyorum!

10.09.15 Perşembe

Yine uykusuz bir gecenin sabahı. 
Kaburgada çatlak olunca aynı şekilde bütün gece uyumak çok zor.

10:00 peynir, domates, 2 yumurta

14:00 bulgur pilavı, barbunya, 1/2 zero

çok zorlanarak akşama ulaştım.

19:00 yine bulgur pilavı, barbunya, 1/2 zero

2mini parça diyabet çiko
(tüm ilaçlarımı içtim, ooo yeah)

11.09.15 Cuma

Nays uyku!

12:00 Peynirli omlet, zeytin, domates, çay

16:00 schnitzel, mozarellalı salata

20:00 3köfte, bulgur pilavı, salata

- diyabet dondurma

(İlaçlar done!)

Hafta sonu Ayvalık'a gidiyordu, bakalım napacaktı?



 

Doorstepping

2 yorum:

nazo dedi ki...

Normalde diyet menüsü hakkında falan bişeyler yazmam gerekirdi galiba ama ben kaburga çatlağına takıldım. Geçen yıl öksürerek! kaburgamı 2 yerinden çatlatmış bir insanım. Ne kadar acı verici olduğunu biliyorum aynı yönde yatmanın zorluğunu, yatakta diğer tarafa dönememeyi, gülerken, hatta yolda araba hafif bir çukura girince nasıl acıdığını.. Çok geçmiş olsun.
Diyete gelince umarım dilediğin gibi olur sonuç ;)

Doorstepping dedi ki...

İnanırım valla, öksürmekten bile olacağına! Sana da gelmiş geçmiş olsun. Ben son seyahatte bu sefer de ayak bağımı yırttım. Hem de öyle dümdüz basarken, sadece bedenimi çevirdim. Cırt!

Instagram