Fly-Inn'de yaz günü

Tabi eskisi gibi olmuyor,

bütün gün deniz kenarında, şezlongda yan gel yat.

Kitap oku, sıkıl dergiye geç,

biraz telefon karıştır.

Sonra etrafı izle falan...

Artık tatiller farklı.

OturMAmalı, ha kumda denizin içinde oturabilirsin.

İçine kum kaçmalı, çok tatlı!

OkuMAmalı.

Ama bunu idrak edeMemeli de.

Hep yanında kitap, dergi taşımalı.

İlk satır bitmeden elden bırakmalı.

Ama dünyanın güzelliklerinin de farkına varmalı.

Misal Lâl olmasa, bu dalganın iskeleye çarpmasıyla

oluşan bu görüntüyü asla görmezdim.

Görürdüm de izlemezdim.

Ona ayrılan sürem muhtemelen 15saniye olurdu.

Tehlikeleri farkına varmalı,
dikkat etmeli
ama eğlence için kısıtlaMAmalı.

Bu suları kaç defa kovalayıp,

onlardan kaçtığını hatırlamıyorum bile.

Yani tropik adada deniz kum güneş 3lüsü ile,
kitaplar ile dolu, sohbetli muhabbetli bir tatil
tabiki de güzel.
Yoksa reklamları hep bunun üstüne yapmazlardı :))

Ama özünde en mutlu tatil,

kendinden çıkan bu pigmenin eğlendiğini görmek, onu izlemek.

Asimetrik tabak ile ilk karşılaşmasına bakar mısınız!

Gel de eğlenme :)))

Layn bana ne oldu böyle!!!

Zangoçluktan çıktım.

 

Ha bu arada Fly-Inn ile ilgili yazı Yapilacaklar Listesi'nde.

Çocuk ile Gidilecek Çeşme Plajları ise Uykusuz Anneler'de ;)

 

 

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram