Erik gibi Enginar yer misin?

Mart sonunda eriğin kilosunun hala 200TL olduğu memleketimizde,
erik gibi bir enginar yemek ister misiniz?
Özellikle benim gibi sebze yeme özürlüyseniz istersiniz istersiniz ;)
Şöyle anlatayım; Ben bunu tadana kadar kendi özgür irademle hiç enginar yemedim!


Şimdiii;
Öncelikle aşağıda gördüğünüz gibi kaseye bolca zeytinyağ ve 1,5 limon sıkıp iyice karıştırıyorsunuz.
Yapraklarının üst kısmını yukarıdaki gibi kesip, dıştadaki kalın yaprakları koparıyorsunuz.
Enginarı önce 4e, sonra yukarıda gördüğünüz gibi ufak parçalara kesip tüyleri kaşıkla çıkarıyorsunuz.
Önemli nokta: Tüyleri çıkan her parçayı hemen z.yağın içine atıyorsunuz ki kararmasın!
Son olarak tabaktakileri sürekli altüst ederek karıştırın.
O kadar!
Sonra bir 5-10 dk. sonra başlayın kütür kütür yemeye!!!


Bu lezzetten mahrum kalmayın,
Enginar sezonu bitmeden mutlaka deneyin ;D

Doorstepping

4 yorum:

Adsız dedi ki...

olayları yorumlayışını çok seviyorum :D

Syhn dedi ki...

ben de enginarı hiç bu şekilde yemedim :s

Unknown dedi ki...

Allaallaa?! Cok enteresting! Bi kere goruntu super. Ben de enginardan nefret ederim ama bunu denemek lazim hakkaten. Afiyet olsun yavyum!

Matissera dedi ki...

wooww harika görünüyor, enginarı zaten severim, bir de böyle limonlu kütür kütür... hakkaten erik gibi yenir valla :)

Instagram