Adidas Starwars for Men'miymiş, hıh!

Ben ne zamandır bu koleksiyonu bekliyorum,
Mağazanın önünden geçerken bir de baktım "Yomşak Stormtropper" içerden gülümsüyor bana!
Koştum hemen girdim içeri, karıştırmaya başladım askıları "Bayan"larda hiçbir şey yok :(

 Sonra bir titredim kendime geldim,
"Ulen, sanki bayan bedenine sığacak haldeyim!!!"
Aldım, erkeklerden S bedeni mutlu mutlu, girdim kabine...
Aman tanrım o da ne TAM GELDİ! Bu da demek oluyor ki 1-2 hafta sonra dar gelecek :(
Eşim Medium'unu getirdi, işte fotolarda gördüğünüz gibi oldu...
Yani Large'ını bile alabilirdim :(
Suratımın halini görmezden geliniz,
Karpuz'a dil çıkarmamı mütekiben çekilmiş bir fotodur :P
Hoooyyyt!
Bu da yandan, göbek-bebek boyutunu sergilemek için! 
(22.hafta boyutu + Benim yeme potansiyelim = Gözünüz korkmasın)

Kapanışta kocamın isteği üzerine;
"Darth Vader : Kahrol Düşman!" demek istiyorum :))))

Kara not:
Pelerini olmadan askere benzese de Darth Vader'ı şamar oğlanı etme şansını bulmuşken kaçıramazdım ;)))

Doorstepping

13 yorum:

Unknown dedi ki...

bi gün görsem seni, sora sevsem o göbeği???

Unknown dedi ki...

Hihohaa!! Komik komik ^o^
Bayildim t-shirte! İyi ki almissin. Giyilir ki bu :))

Matissera dedi ki...

Harika bir t-shirtt!
Ben de beğendiğim bişi olunca hiç acımadan erkek reyonuna saldırıyorum valla. Kemerle gayet hoş duruyor :)
sana ve bebişine de ayrı yakışmış,
aman large desen inanıcaz sanki large olduğuna, bi göbek large olur o da bebişten :D
Star Wars'lu herşeyleri seviorum ^_^

Unknown dedi ki...

hahah süper:)) güle güle giy:)) çok yakışmış

serrose dedi ki...

cook tatlisiniz :) saclarina bayildim ;)

Unknown dedi ki...

cinsiyeti belli olmadı mı daha yahu:)

Doorstepping dedi ki...

pin; hahaha :))) Takılır şimdi bu şarkı olarak bana :)

Gutu; giyilmemi:))

Mati; sana erkek t-shirt'ü kemerle ne güzel oluur, ince bel :D

Cool; Çok teşekkür ederim conim :)

Serrose; çok saol, aslında dombikken yanlış bir seçim ama yaptım gitti :))

Moda(e)rator; dün belli oldu sonunda; KIZ geliyor :D

Nihan dedi ki...

Karpuz' un hayranıyım :)
Tişört çok güzel :)

Unknown dedi ki...

oo süperr tebrik ederimmm:)) Hayırlı olsun Sağlıkla gelsin :)

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun canım :)

Judy Abbott dedi ki...

Adidas'ın SW koleksiyonu hayal kırıklığı oldu , bize güzel bir şeyler getirmediler hiç:(

esra dedi ki...

Harika olmuş (: Tişörtlerin fiyatları ne kadardı?

weekend lover dedi ki...

ya guldurdun beni, cok sekersinn annecik, kucuk kizinda senin gibi bici bici olsun ;)

Instagram