Olsa da...

2 gündür 2'de yatıyorum, bu hafta anormal çalıştım, bugün kısmet olursa Beyrut'a uçuyoruz, uçak saatine şimdi baktım, valiz hazır değil, hapşuruk krizi tuttu, ben se bilgisayarın başına oturdum kıtalarda surf yapıyorum :)

Tüm bunların sonucunda ortay "Olsa da..." postu çıktı;

Olsa da GİYSEK
Something Else by Natalie Wood

Olsa da ALSAK
Hard Craft Card Case

Olsa da TAKSAK
Warby Parker for Steven Alan 

Olsa da KALKMASAK
The Koop chair by Karim Rashid

Olsa da İÇİNDE YAŞASAK


Salona hep eski model bir dişçi koltuğu istemişimdir. Hep hor görülmüşümdür :(
Gerçi bu berber koltuğu galiba?
Wanderlust Hotel by Asylum - Singapore

Foto: Hypebeast, Selectism & Notcouture

Doorstepping

4 yorum:

traveler dedi ki...

harikasın :) bende bu tatilde nereye gideceğini merak ediyordum ve Beyrut bizimde eşimle ilk fırsatta gitmek istediğimiz yerlerden biri , senin tatil notlarını sabırsızlıkla bekliyorum ...

ps.bu arada olsada giysekteki monta ba-yıl-dım :)

Adsız dedi ki...

merhaba ben size Dubrovnik ile ilgili e-mail etmıştım.Tatilimiz süper geçti sizin postlarınızdan sonuna kadar faydalandık.ama maalesef uçak bileti için geç kalınca turla gittik olsun yine de süperdi.teşekkürler
biliyorsunuz tarih tekkerrürden ibarettir.Beyrutta neler yaptınız nerelerde yemek yediniz?:)
sevgiler
müge

Adsız dedi ki...

ama çok boşladın blogunu

dimii :)

Doorstepping dedi ki...

Traveler, benim de hergün post yapmak aklımda bi turlü olmuyor :(

Merhaba Müge, cok sevindim faydalı olmasına, bir araya sıkıştırıp mutlaka yazıcam, yani umarım :)

Adsız, çok haklısın, ben de çok sıkıntıdayım bu durumdam, bloga yazarak deşarj oluyordum :( Bir araya sıkıştırmam lazım :)

Instagram