Pizza, bizim evde, ev yapımı, ilginç !?!

Pazar günü neler oldu bir bilseniz?
Tavla oynandı.
Karpuz dublörüm;)

"Sen beni hiç yendin mi?" provakasyonlarına gelinmeden itinayla "iddialı" oyun kazanıldı. 
Eheh peh eh... :)))
İddia neydi? 
Yenilen, pizza hazırlar!!! o_O


Önce hamur hazırlandı. Hatta hazırlanmaktan biraz fazlası...
Yok, düşmedi :)

Soslandı,
  
Evde tek olan malzeme peynir ile donatıldı,
Kaşar, tulum, parmesan!

Fırınlandı :D
(hep bu fiili kullanmak istemişimdir! Yemek prog.nı izle izle yapama, insan şişiyor bir yerden sonra)

ve masaya teşrif etti!
Karpuz'un yolu hep yakınlara düştü :))


Eşitlik ilkesine dayanılarak kesildi, hıhı!
(Son anda biber toplayıp üstüne atmıştım, şimdi görünce hatırladım)

Afiyetle yenildi!
 Hala hayretler içerisindeyiz, bizim evde böyle bir mutfaksal olay nasıl gerçekleşti o_O

Ve böylece evlendiğimiz günden beri evde bulunan bu tabaklar anlam kazandı :)))

(Laf aramızda evde hiç kullanılmamış bir düdüklü tencere var, darısı onun başına :))))

Doorstepping

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika görseller harika bi sunumm:):)

pinksatellite dedi ki...

ohh afiyet bal şeker olsun hatta olmuştur :D düdüklü tencere en çok korktuğum mutfak eşyası sanırım, sizin evde süs olarak kalması çogiyi olmuş bence :D

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Afiyet olsun :)

Hesionka dedi ki...

bu saate kadar sadece bayatlamış bir cupcake yiyen bir insan olarak karnım guruldamakla kalmadı, izmir marşı çaldı.

reyhane dedi ki...

Ha ha çok keyifli bir post olmuş bayıldım..Sanırsam bayılmalık başka postların da var..Sevgiler..

fashion house by zeto dedi ki...

Acıktım ben yaaa ımmm nefis gözüküyo:)Resimlerde süper:)

Unknown dedi ki...

wouoouuww!! oldukça başarılı görünüyor.. hem de vegi ^_^

şşştt, annarsın ya ;)

Unknown dedi ki...

hımmm süper görünüyorrr:)

Dışavurum dedi ki...

Bir de hamur tarifi alabilir miyiz? Canım çekti ben de yapayım, yada eşime yaptırtayım :)

traveler dedi ki...

süpersiniz :)) ve sanırım ben bu karpuza hastayım :)))

Judy Abbott dedi ki...

pek tatlısınız maşallah, afiyet olsun:)

Unknown dedi ki...

gayet başarılı görünüyor bence pizza. yemek olayına daha sık girmelisiniz şekerim :)

gereksiz bilgi: senin masanın ayaklardan benim masada da var. beyazı :))

nora dedi ki...

Ahahahahahahhaha :D

Ozellikle ilk fotoya ba-yil-dim !!!

Afiyet olsun, yemiş kadar olduk !

=)

pommeler dedi ki...

süperr gözüküyor
hatta koca kişisinin yapması daha da süper kanımca :)

ZET Fashion dedi ki...

Hahah çok şekersiniz :)

Adsız dedi ki...

supersin.daha sık yazmalısın
sevgiler,g.

marléne the third dedi ki...

pizza yiyemedikçe gelip bakıyorum. öyle de sık kullanılanlar oldu bu post :D bi de kokusu olsaymış. hıfff

Doorstepping dedi ki...

NahaPerfectDay; teşekkürler :)

Pink; Ahahahaa, patlar matlar allah muhafaza :)))

Pembeesinti; teşekkürler :)

Hesi; o günden sonra bir daha yaptık, hem de 3 tane. Gittikçe geliştiriyoruz yani yemeğe bekleriz;D

Reyhane; çok teşekkürler :D

Zeto; şimdi yorum yazarken ben de acıktım ;)

Gutu; uscuk, selam yok :))

Ms;slv; :)

Dışavurum; Hamur tarifi çok basit; Dr.Oetker'in pizza resimli kutusunu alıyorsun :)))

Traveller; :D Ah oğlumuz bayram nedeniyle babanesine gitti, 1 günde özledik :(

Judy Abbott; çok saol :D

Pinosh; bu hafta bayaaaa girdim yemek olayına zaten, tamamiyle zaman meselesiymiş. Ayak kardeşliği (ıyk iğrenç oldu)

Nora; grenlerine de bayıldın mı? Fotodan anlayan biri bakıcak diye çok korkuyordum :)))

Pommeler; haklısın, ama bu hafta hamuru tutturamadı laf aramızda ben yaptım :))

Zet; çok saol :D

Adsız; teşekkürler, son zamanlarda işler baya yoğun ondan pek yazamıyorum :(

Marl; Jelibon yiyorsun yaa, aştın sen! :)))

Guz dedi ki...

offf blog gezmelerim gece oluyorr ve elimde yesil cayla bakiyorum uzun uzun :))))

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

HAHAHAHHA BAYILDIM TARİFLERİNE YAHUU SÜPERSİN

Instagram