Tatil Planları Başlasın!


Uzun zamandır hayalini kurduğum bir tatili gerçekleştireceğim, allah izin verirse tabi!(bu yaşın getirdiği bir cümle bitiriş formatı)

Japonya!!!!!!!!!

Temmuzun 4'ünde yola çıkıyoruz inşallah! Geri sayımı zaten Mayıs'ın başında başlatmıştım bugün itibari ile 26 gün var! 27. gün yola çıkıyoruz!

Adamların herşeylerini çok seviyorum, kültürlerini, yaşadıkları deprem-yangın, savaş ve atom bombasından sonra gösterdikleri büyük sıçrayışı, gençlerini, yaratıcılıklarını, mangalarını(Japon çizgi romanı) ve animelerini(Japon animasyon filmleri), sevimliliklerini, gençlerin çılgın giyinişlerini... daha bir sürü şey!!!

Başlangıç olarak Tokyo Cep Rehberi'mi de aldım! Bir de yoğun internet araştırması! Ama hakikaten bilmediğin bir ülkeye tursuz gitmek zor! Derin araştırmalar ve çaba gerektiriyor! Bir de uçakta otelde problem oldumu çatabileceğin bir tur rehberi olmuyor o kötü, kendim ettim diyosun geçiyosun!

Gel tezkere!!!

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram