Neler oldu?

Bu zaman zarfında ne mi oldu?

Rejimi 2. günde bozdum, BACO oldum, ama pilatese gittim.

Eşimle iddiaya girdim; 1 Temmuz'a kadar 3 kilo veremezsem, ona 500TL vereceğim! Tabi veremezsem pisliğe yatacağım!

İşyerinden arkadaşımın kına gecesine gittim, şu ana kadar gittiğim en güzel kına gecesiydi onun gazıyla elime kına yaptım! Biraz hayvani boyutta oldu ama olsun!
Geçen cuma akşamı yine Nöbetçi Müdürdüm! 23:00'e kadar işteydim! Dualarım kabul oldu sonunda nöbet listesinden çıktım. Son nöbetimdi. Ve hayret hiç olay çıkmadı!!!

Çeşme sezonunu açtık. Çok güzeldi, çok özlemişim! Huzur, mutluluk!
Alaçatı'da sörfleri izlemeye gittik. Sörfle ilgili enerjimizi kaybettiğimize karar verdik. Takımlarımı satılığa çıkarmaya karar verdim. Tabi ki imkansız, kimselere vermem! 15 senelik yelken ayakkabılarım ve can yeleğim hala duruyor! Hiçbir şeyimi veremeyeceğimin kanıtları!

Otto tam olarak açılmamış, üzüldük, haftaya açılacağını öğrendik, sevindik. Çeşme'nin nezih bir kaç yerinden biri hala var demekki! Limonata içtik, yıkılan iskele hakkında uzun uzun konuştuk. Joy'dan beri var olan iskelenin tarihi eser olarak saklanmalıydı, kanısına vardık!
Ildır'a gittik. Ildırı Restaurant'da rakı-balık-meze yaptık! Sahibi arkadaşımız olur, bol kahkahalı sohbet ettik.
Bu senenin ilk Çeşme'den dönüş trafiğine yakalandık. Nedeni başkaymış, ama zikretmek istemiyorum!

Ve bugün işe geldim. Rutine döndük!

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram