Cumartesi Çalışılır mı? Ya İzmir'de?!?

Bugün cumartesi ve ben işteyim... Daha ne diyeyim?

Evet 1 saat sonra çıkacağım ama ben niye burdayım???

İnsan haftada 1,5 gün izin yaparak çalışabilir mi? Tüm yapamadıklarını bu 1,5 güne sığdırabilir mi? 365 günün sadece 78 gününde hadi bırakın istediğini yapmayı iş yorgunluğu atabilir mi?

Hele de bayan ve evli isen daha da zor; kendi ailenle ve eşinle zaman geçirmek istiyorsun, arkadaşlarınla buluşmak istiyorsun, yalnız kalmak istiyorsun, bakım yapmak istiyorsun, alışveriş yapmak istiyorsun, kitap okumak istiyorsun, seyretmek isteyip fırsat bulamadığın filmleri seyretmek istiyorsun, boş boş dolaşmak istiyorsun, uyumak istiyorsun, 4 senelik evlisin ama yemek yapamıyorsun ve 1-2 şey yapmayı öğrenmek istiyorsun, evinle ilgilenmek istiyorsun, tavana bakıp boş boş yatmak istiyorsun....

Sezen Aksu her duyguya tercüman olduğu gibi buna da olmuş;

Sıkıldım sıkıldım kaçmak istiyorum
Yalınayak yere basmak istiyorum
Ne eksiğimiz var çiçekten böcekten
Ben de onlar gibi coşmak istiyorum


Bir gün işten şıkıdım kıyafetlerimle eve dönerken, topukluları çıkarıp yalın ayak vapura binip bir daha geri dönmemek istiyorum!

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram