Boşa geçen ömrüm!

Yok yok işte hiçbir şey yapmamışım! Blog yazmaya başlayalı bir haftadan fazla oldu allah için hiçbir şey yapmamışım!

Çok acıklı! Boşa geçen zamanım, ömrüm!

Toparlarsak 4 ayrı kitaba başladım, bunlardan ayrı, 3 tane yeni kitap aldım, ama hiçbirini 10-15 sayfadan fazla okuyamadım. Ki hepsi de sevdiğim yazarlar veya ilgi duyduğum konular! Yok, konsantre olamıyorum! Aslında okumaya başlayınca devam ediyorum ama bir bakıyorum sadece gözlerim okuyor beynime bir kaç sayfadır kitapla ilgili hiç bir şey girmemiş.

Daha basit şeylerle ilgileneyim bari diyorum, mesela yemek tarifi okuyayım. (4 senedir evliyim ve hala yemek yapamıyorum) Bütün malzemeleri not ediyorum, alışverişe çıktığımda hepsini alıyorum ama eve geldiğimde yine hazır makarna(Soslu moslu yani) yapıyorum. Neden? İşten çık, alışveriş yap eve gel derken saat oluyor 20:30 tarifi oku yapmaya başla 22:00'de ben bu yemeği ancak bitirebilirim diyorum ve yapmaktan vazgeçiyorum.

Yine "O" üretim yine boşa geçen bir gün! 10 gündür bir + eklememişim hayatıma şuraya yazabileceğim! Eğlenmeye bile zaman ayırmamışım. 1 veya 2 defa akşam dışarıda yemek yedik! Hiçbir arkadaşımla buluşmamışım!
Ama istek de olmamış demekki! İşten arta kalan zamanımı evde yaymaya harcamışım!
Durun kendimi bunalımdan kurtaracak bir şey buldum!!!!
Bahçeyle ilgileniyorum! Sağolsun yardıma gelen ablamız bahçeye domates, salatalık, biber... ekti. Onları 2-3 akşamda bir suluyorum. Birkaç haftaya kalmaz ürünlerini veririler!
Eşimle bir kaç tohum da biz attık! Onlardan da ilk baş gösteren rokalar oldu! Biraz boy atsınlar fotolarını çekeceğim!
İyi bir şey yapmışım bari! Şimdi rahatladım, artık çalışabilirim!

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram