Pozitif Ol 1. Haftada Neler Yaptım?

Biliyorsunuz Eylül'ün 17'sinde hayırlı bir iş için challenge'a başlamıştım;

"Be More Positive Challenge"

İlk haftayı hemen özet geçeyim;
Benim olumsuzluklar tabi sabahtan başladı. Lâl yeni sınıfına uyum sağlayabilecek mi? 
Sabahtan başlayarak iş, ev ile, (Ahmet hastalandı) onun hali ile ilgili türlü türlü senaryolar. 
Elimde değil aklımdan geçiveriyor. 
Sadece bu sefer, aklıma geldiğinde durdurup, 
en iyi ne olabileceğini sözlü olarak söyledim. 
Tabi o kadar olumsuz bir insan olunca, 
söyleyecek olumlu bir şey bulmak çok zor oluyor. 
Olsun yapabildiğim kadarı ile yaptım. 
Eskiden "of olmuyor ya" diye bırakıyordum.
Böyle üstüne gide gide düzelecek💪


Aslındaki şu anki hayatımdan çok da ekstra bir hayalim yok.
Tek hayalim düzeni çok kolay bir şekilde sağlayacak
beyin berraklığına ulaşmak olabilir :)))
 Sabah rahat etmem için ne yapmalıyım,
iş ile ilgili gidişat nasıl olmalı gibi konularda adımlar oluşunca
insan rahatlıyor. O yetişememe, yapamama korkusu ortadan kalkıyor.


Bugün tesadüfen Originn'e İzmirAnneleri Sibel geldi.
Sohbet sohbeti açtı...
Uzun süre karşılaşmayınca mevzuu uzuyor :)

 
#bemorepositive challenge'ın 4.günü aslında çok yorgun olduğum bir güne denk gelmişti.
Ama o gün gerçekleştirdiğim toplantılar sayesinde. İki değerli insan ile tanıştım. 
Onlarla veya sayelerinde yeni projelere adım attım.Üçüncü olarak da 
ev düzen ve temizliğini olumsuz etkileyen, çözülebilecek konular için 
yapılabilecekleri belirleyip harekete geçtim💪 
Ve çok yorgun ama mutlu bir şekilde günü bitirdim..Zzzz... 



Bazı sözcükler yerli yersiz kullanılınca değersizleştiği için 
“olumlama” yerine başka bir şey bulayım dedim, bulamadım🤔 
Bir şekilde mantra veya zikirin karşılığı gibi. 
Kendin ve hayatın ile ilgili olumlu cümleler kurup, 
aklına geldikçe tekrarlama hali yani...
Bulmakta zorlanıyorsanız, benden size bir kaç örnek;
- Bugün kendimi çok iyi hissediyorum.
- Sahip olduklarımın değerini biliyor ve şükrediyorum.
- İyi şeyler düşünüyorum, iyi şeyler oluyor.
Benim kendime seçtiğim ise “Öncelikler listemde kendim ve sağlığım birinci sırada”idi.


Bugünün görevi benim için çok kolaydı.
Herkesin başarılı olduğu özelliklerini,
takdir ettiğim yaklaşımlarını defalarca onlara söylediğim için
zaten sohbetimin doğal akışı :)
Ha, karşıdakinin özellikle iltifat beklediğini
veya takdir edilmek istediğini anlarsam da
domuz kesilirim o da ayrı konu o_O 


Ya şimdi böyle yazınca da söylenecek bir şey kalmıyor :)))
Baya iyi yön var.
En başında hepimiz sağlıklıyız.
Bu bile yeter aslında!
 
Not : Bu tür alışkanlığa dayalı challengelarda,
her gün bir önceki günün üstüne koyarak devam etmeli.
Yoksa 30gün biter ve hiçbir değişiklik olmaz 🙅‍♀️
Yani bugünün görevini, her gün yapmaya çalışmak lazım.

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram