Büyükler için Boyama Kitapları


Boyamayı meğerse ne kadar çok seviyormuşuz.
Resmen küçükken içimizde kalmış.

Sanki boyama kitaplarını, kalemlerini ansızın elimizden çekmişler gibi
hevesimiz kursağımızda kalmış o_O

Büyükler için boyama kitabı furyası Tr'yi kasıp
kavurmadan önce ilk Bilstore'da rastlamıştım. 
Uzunca bir karıştırma sürecinden sonra
"Coloring Books for Adults" serisinden Art'ı almıştım.
Boyama ile kıyamama arasında kalarak
sadece yarısını boyamıştım.
Sonra iş çığırından çıktı,
"tek tük boyama kitapları raflarda yerini almaya başladı" derken,
şimdi neredeyse kova ile başımızdan aşağıya boşaltılıyor gibi bir durum ile karşı karşıyayız.

Ama mutlu muyuz?
Mutluyuz :)

Büyükler için boyama kitapları ile ilgili kısa özet geçmek gerekirse;

- Edam'dan Gizemli Orman ve Esrarengiz Bahçe
- Maya Kitaptan Dövme, Vintage,Yeni Yıl ve Yaratıcı Desenler kitapları
- Doğan Novua'tan Mandala, Çiçeklerin Dünya'sı, Düşler kitapları
- Martı Yayınları'ndan Renklerle Terapi, Anti Stres, Gündüz Düşleri kitapları
- Destek Yayınevi'nden Hayvan Krallığı, Tropikal Harikalar, Kedilerin Dünyası kitapları
- İndigo'dan Renkler Ülkesi, Renkler Şehri, Renkler Sokağı kitapları 
- FA Books'tan, Mistik Mandala, Ev Kedileri, Melek, Osmanlı Minyatür Desenleri kitapları
- İnkılap'tan Mandala Klasik  ve Fantastik kitapları
- Dört Nokta'dan Dört Mevsim, Desen Günlüğü kitapları
- Marsık'tan Küçük Prens Mandala Kitabı
- Alfa'dan Mekanlar ve Insanlar, Desenler ve Çiçekler, Hayvanlar kitapları
- Libros'tan Dekoratif Desenler, Rüya Bahçesi, Uyku Kaçınca, Annemle Boyuyorum, Birlikte Boyayalım, 60'lar, Japon Desenleri kistapları
- Kuzey Yayınları'ndan Desenlerin Ezgisi,  Bahar Ezgileri, Desen kitapları 
- Aspendos'tan Renklerin Senfonisi
- Yakamoz'dan Benim Renkli Dünyam

Bildiğim, bulduğum, derlediğim tüm büyükler için boyama kitapları bu kadar.
 Bir tane de cep boy yaz için boyama gördüm ama ismini hatırlayamadım.
Sizin de bunların dışında bildikleriniz varsa söyleyin ekleyelim.
Ve bir an önce boyamaya başlayın,
anca bitiririz o_O

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram