Yanaklarım ve Ben


Kendimi hem blogdan
hem de Instagram'dan 
"sağlıklı yaşama başlıyorum" diye
kaç defa rezil ettim bilmiyorum.
Doğum sonrası 
hatta süt verme faslı sonrası
deli gibi aldığım kiloları veremiyorum.
Evet şeker ve Haşimato 
başlangıcı tespit edildi.
Bunlar kilo vermeyi zorlaştırıcı rahatsızlıklar.
Ama içimde eski halime dönme isteği çok büyük olmasına rağmen,
yerken de bir o kadar istekliyim.

Tamam ben de savsaklayıcı olabilirim,
ilaçları düzenli içmemiş olabilirim.
Ama ne bileyim...
Tek diyeceğim bu serüvende 
kendimden yıldım!

Eski postlara bakarsanız (M.Ö.)
bir dönem yediklerimi yazdığımı görürsünüz.
Bu sefer Ig'den yapayım demiştim;
Orada da aç hesap foto koy,
kapa ötekini aç fenalık geldi.
Neyse ilk durumuma dönüp yine buradan yazacağım.
Eskisi gibi sıksık yazamadığım blogum
hayırlı bir işe yarasın :)))

Foto1: fitgirlsguide

Doorstepping

2 yorum:

defne dedi ki...

hey çağrı, bende de haşimoto epeydir var, diabet tip2, hamilelik ve sonrasında. diyet yap, aşırıya kaçmadan, ara öğünü unutmadan. gayet de kilo verilir. hele ki spor yaparsan ooo, ben yapamıyorum, bilmiyorum. incecik değilim ama oluyor ya, moral vermek istedim. yavaş yavaş olsun noolcak ;))

Doorstepping dedi ki...

Merhaba Defnecim, ne zamandır görüşememiştik, blogda yani :))) Nasılsın? Aynıyız neredeyse. Ben de ağzımı 1 sene olacak yeni tutmaya başladım, ilaçları da düzgün içmiyordum, ondan çok gelişme gösteremedim :( Benim de yavaş yavaş olacağa benzer...

Instagram