Foça Kaçamağı

Hafta sonu kapıyı çalınca

geçenlerde yaptığımız kaçamak geldi aklıma.

Yok öyle uzun uzadıya değil

İzmir'in şansına pazar bile yetiyor kaçamak yapmaya ;)

Ben küçükken, beachler koyları işgal etmemişken,

Arada Foça yolunda arabamızı bir koya çeker

(ki burada bahsedilen deniz seviyesinden yüksek bir yer)

eşyalarımızı alıp aşağıya denize doğru iner,

tüm günümüzü orada geçirirdik.

İşte o günlerin hatrına

ve Ahmet'in balık tutkusu vesilesi ile

arabayı yine sürdük saçma sapan bir yola.

İndik dimdik yokuştan aşağı.

O balık tuttu,

ben kitap okudum, müzik dinledim,

Karpuz her yeri kokladı.

İşte o pazar da çok güzeldi.

Bu arada İzmir Life'da yazdığımı söylemiş miydim?

Instagram'da söyledim de bloga bu sırrı hiç vermemiştim.

Bayaaaaa oldu.

Öyle alçakgönüllüyüm yani :))

Yok ayol bildiğin unutkan ve tembelim :)

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram