Japonya'dan Al Haberi

Daha önce de bahsetmiştim,
Japonya'da dergiler 1-2 ay ileriden basılıyor.
Yani demek istediğim şu ki;
gördüğünüz fotoğraflar Vogue Japan'ın Mart sayısından
o_O
Yani gözlerinizi moda açısından Uzakdoğu'ya dikmenin
zamanı geldi de geçiyor bile.
Bir önceki yaşamımda Japon olduğumu
iddia edecek kadar Japonya'yı sevdiğim için
Vogue Japan'in editörü Anna Dello Russo'nun
stylinginde yapılan bu çekime bayıldım.
Tam sevdiğim gibi;
spor, şık, çatlakımsı ve neredeyse sevimli!
Gerçi ben aldığım kilolardan 1 senedir
siyah-beyazdan başka bir şey giymiyorum ama
bu yaz için umudum var!
-Aslanım Çağrı yaparsın!-
(Kendime ara gaz verdim)
Neyse sıkıntılı kısımları acil geçip
renk şöleninin keyfini çıkaralım ;)
Styling: Anna Dello Russo
Fotoğraf: Giampaolo Sgura

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram