Pages

Ateşli Çeşme

Çeşme'ye ayak basmamızla Lal'in ateşlenmesi bir oldu.
Diş çıkarıyor diye pek önemsemedik önce,
baktık ki gittikçe artarak devam ediyor acilde soluğu aldık.

Dr. bebeği ilk kez ateşlenen aileye fazla bulaşmadan

"serin tutun,38i görünce ilacı verin, hadi bye bye!" diye bizi yolladı.

Biz de düşündük taşındık, en serin yerin marina olduguna karar verdik :)))

Verano'da denize nazır kahvaltı

ve Lal'e köpeğimizin isminin neden Karpuz oldugunu anlatma fasıllarından sonra eve döndük.

Yattık, kalktık Lal'in ateşi düşmüyor. Hemen İzmir'deki Dr'muzu aradık, getirin dedi.

Velhasıl bogazda virüs var dedi o_O

Sanki dondurma yemiş gibi :)))

Neyse benim esas anlatmak istediğim; Lal çok sakin ve habire uyuyor!!!
Doğduğundan beri ilk defa yavaşça oynuyor ve deliksiz 30dk.dan fazla uyuyor o_O

Çok tatlı bir şey oldu anlayacağınız :)))

Bana da bu durum o kadar tuhaf geliyor ki habire uyurken fotosunu çekiyorum :)))

Arta kalan zamanda en sevdiğim, bütün kış hayalini kurduğum şezlongda yayılıyor,

ve Çeşme'de kalan eski fotografları karıştırıyorum!

Bir zamanlar fırtınalar estirirdim, peehhh! eşliğinde ;)

Verano ile ilgili yazı için bir tık yeni bloga; Yapılacaklar Listesi

 

Doorstepping

7 yorum:

ELFony dedi ki...

Yerim ben onu yaa.. Hemen iyileşsin, bi daha da hasta olmasın ama belki de bu hastalıkla uzun uyumalara ilk adımı atmıştır :DDD

gasilhane dedi ki...

Çok üzüldüm keşke hep canavar gibi olsa, ateşten yavrucuk kımıldamıyo:(

pembe fiyonk dedi ki...

çok geçmiş olsun tüm aileye öyleyse.. belkide büyüdükçe düzene giriyor kuzunun uykusu:)

tcingi dedi ki...

Bu hallerine hem üzülüyorum hem gülüyorum Çağrı ya. Defne de Lala gibi uykusevmez bebek ya, geçenlerde onun dateş 39'un üstündeydi, durum aynı. Sakin uyku, sessizce kitap bakma.. Şurada yazmıştım. http://www.cangama.com/2012/flas-flas-flas/
Hemencecik iyileşsin Lal ama mümkünse uzun uykular başlangıcı olsun. Defne iyileşince özüne döndü ama..

Nihan dedi ki...

kıyamam,çocukcağız bayağı hastalanmış....aslında serin diye marinaya götürmeseymişsin...hastalık atak yapar başka şeyler olur...ev ortamında ateşi kontrol altında tutmak daha iyi tabiki...iyi ki dr. çağırmış...

ceydabural dedi ki...

ateş geçsin gitsin minik hanımın dişleri gelsin :)

ceydabural dedi ki...

çok güzel olmussunuz :)

Instagram