Moda,

Belin mi var, derdin var!

11:18 Doorstepping 4 Comments

Belin mi var, derdin var kardeşim!

Şimdi belin olduğu için yüksek bel uzun etek giymek isteyeceksin,

üstüne kısa ceketler,

dar bluzlar giyeceksin falan filan...

Amaaan zor zanaat valla :)))

En iyisi mi göbek bırak, bol giy!

Temiz iş :)))

Tamam bunlarda göbek olmayabilir ama

altı bol, üstü bol, nefis!

Daha fazlası için Pinterest'e gelin ;)

Foto: The Sartorialist, Caroline's Mode, Feline-Fangs, Lookbook



You Might Also Like

4 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

ahahhha süpersin sen :)valla ne yalan söyliyim benim taktik bu belli bir zamandır :)daha önce böyle bir derdim yoktu ama :)neysee:)
sevgiler
çok beğendim :)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

ahahaha koptum ya yazılara haklısın şekrcim valla:)

*ssdesignbutik dedi ki...

bu kombinler harika duruoyr bayıldımm hepsine :) uzun eteklerden bende istiyorum

NİNO dedi ki...

Hihihi çok eglencelisin...Bende geldim takipteyim....Çok sevdim blogunu

Sevgiler
http://ninostudio.blogspot.com