Pages

Deforme Ederek Eski Kıyafetler Giyilir!

Çocuk büyüyünce bu fotoğrafların hesabını soracak bence
Bir dudağı yerde bir dudağı gökte gibi çıkmış yavrucak
Halbusi bizde böyle bir dudak yok
Acaba abisi Karpuz'dan mı aldı :P
 Bakalım bu fotoğrafa benzeyecek mi?
Meraktayız! En son bu hafta baktığımızda baya yanaklı bir şeydi :O
Üstümdeki elbiseyi geçen sene Batik'ten almıştım
Epey bir deformasyona uğradı ama sonuçta üstüme oldu, hıh!
Havama bakmayın, aslında hiç hiçbir şeyim olmuyor
Ancak böyle genişlemeye meğilli, sert dikişleri olmayanlar oluyor :(

Bakalım bu kiloları nasıl vericem!
Geçen sene mi? Evelki sene mi? hatırlar mısınız yediklerimi içtiklerimi kilomu yazıyordum hergün
İbreti alem olsun da utanıp yiyemeyeyim diye!
Yine aynı taktiğe başvurabilirim. Sonuçta bu süreçte de sağlıklı yemek zorundayım!
Evet evet öyle yapayım!

Doorstepping

6 yorum:

banyosuyu dedi ki...

bence sen fazla kilo almadın ki. Doğumdan hemen sonra çoğu gidecek zaten kalan 3-5 i de sen bir kaç ayda toparlar bir dahaki yaza fıstık gibi olursun.

yıldız dedi ki...

çooooooooooooook tatlişko bi kıyafet çooooktatlı olmuşsun valla

karpuza benzerse çok tatlı olur sana benzerse harika olur yani çocuğun çirkin olma şansı yok ;)

sevgiler

ELFony dedi ki...

Gidiyor bütün kilolar :) hiç merak etme... Gerekirse senin mutlu olman için ben de kilomu yazarım :) bana acıyıp mutlu olabilirsin..

Müge Hestbaek dedi ki...

gayet hoş görünüyorsun! biraz önce de bebeğini kucağına aldığını okudum. vintage peony yazmış! hemen tebrik etmek istedim. mutlu, uzun, bir ömrünüz olur birlikte dilerim... kocaman sevgiler...

kaderkismet dedi ki...

amanın burda nasıl bir blog varmis, kimler varmi kimler varmis!! hellooow =) bildin mi kimim acaba

kaderkismet dedi ki...

=)

Instagram