Pages

Beymen Outlet'de gizli kalmışlar

Geçenlerde vakit öldürmek için Boyner'in Outlet'ine gittim. 
Ben gitmeyeli epey değişiklik olmuş, zira kapısında Beymen Outlet yazıyordu :))
İçeriye girdiğimde ise gözlerime inanamadım. Neler neler vardı??? Mesela bu parça Balenciaga!!!
Kendisi, satın alınmadan nasıl buralara düşmüş anlamadım?? Gerçi ben de alamadım çünkü fiyatının düşmüş hali bile yeterince pahalıydı :( 
Ya da şöyle demek daha zevkli; "Üstüme tam oturmadım canım, almadım bende! Hıh!"
Denemesi bedavaymış, fırsatı kaçırmadım tabi  :)))

Doorstepping

14 yorum:

stuven dedi ki...

eheheh boşver iyi olmuş almadığın yakası çok kapalı:)

Pell-in dedi ki...

offf ama çok güzelmiş hakkateeen

Hesionka dedi ki...

güzelmiş de yakasını pek sevmedim ben...
boşveeer almadığın iyi olmuş >_< hihi

Elvan dedi ki...

Yaaa aslında çok yakışmış keşke alsaymışsın...

Nur Karaata dedi ki...

merak ettim ne kadarms:)

Doorstepping dedi ki...

Stuven; sen öyle söyleyince aklıma ilk degaje lafı geldi:)) degajeyi espiri olarak yaparken ne fena yerleşti di mi? :)))

Pell-inn; tam otursa daha iyi olucaktı, puff, alamadım :)))

Hesi; Aaa.. Bi Lady Gaga klibi çekerdim halbuki, omuzları öne attıra attıra yürüyerek :)))

Elvan; kısmet değilmiş :)))

Nur; vallahi tam hatırlamıyorum ama 2.000 küsur bir şeydi, indirim de yarı yarıya düşmüştü. Hatta daha da düşmez mi dedim, diğerleri 4'te bire düştü ama bunlar düşmez dedi?!?

Siu dedi ki...

ı ıh tam oturmamış üzerine :))

Doorstepping dedi ki...

Siu; di mi, di mi? Destek için teşekkürler :)))

beetlejuice dedi ki...

Ya boşver sen üstündekini o nasıl güzel bir jeandir, o nasıl bir kendine yakıştırmadır? 2 postta da bayıldım üzerinde duruşuna, maşallah:)

MODA CADISI dedi ki...

Güzelmiş, tasarım böyle birşey işte :)

burcu d. dedi ki...

bluz'da harikaymis...evet, acil istanbula gelmem lazim :)

ASLI dedi ki...

valla bluzü filan bilmemde bence yaptığın diyet meyvesini vermiş acayip fit görünüyosun :) jean çok yakışmış gerçekten .. kıskandım acıcık :)))

Doorstepping dedi ki...

Beetlejuice; çok teşekkür ederim, kendileri benim üniformam haline geldi, Haftada en az 3 defa giyiyorum. Yakıştırdığına sevindim artık 5 gün giyerim :)))

Cadı; hakikaten o kadar kalıplı ki, insan sadece denemekten bile zevk alıyor :) Gerçi ben arkasını tam kapatamadığım için hafif potluk oldu ama :(

Burcu; burası İzmir'de ama İstanbul'da da Otim'de varmış :D

Aslı; Dİyetten ziyade pilatesin faydaları! Verdiğim kiloları geri aldım çünkü :( Pilates şiddetle tavsiye edilir ;)

pembe fiyonk dedi ki...

üstündeki çokk güzelmiş bayıldım:)

Instagram